Zaujímavosti o Kórei

Aňohazeo! Dnes Vám tu napíšem niekoľko pikošiek o Kórei, ktoré som si všimla:)

1. Kórea nie je Čína a ľudia tu naozaj rozprávajú po anglicky:D Vraj tu majú nejaké kempy mimo mesta, kde posielajú deti sa v lete naučiť po anglicky.

2. Sú neskutočne štýloví a vyzliekla by som asi všetkých na ulici:D Avšak ceny s Čínou sa nedajú ani porovnať!

3. Každá žena tu má minimálne jednu plastickú operáciu. Dávajú si dvíhať viečka a pichajú injekcie do tváre, aby ju mali hranatú. Tie extrémnejšie si zrezávajú kosti na tvári, nech majú lepší tvar... Všade na zastávkach metra vidíte obrázky pred a po.. V našej oblasti sú asi 4 plastické nemocnice.. Najlepšie, že ony tak chodia aj zabandážované na ulici:D Okrem toho si pichajú injekcie aj do nôh, nech ich majú chudšie.

4. Nikto tu nie je tučný.. Ak je náhodou nejaké žena "pri sebe", znamená to, že je chorá a má nejaké problémy so srdcom napr.. Sú strašne zaťažení na krásu a ked nemáš plastiku a si tučná, tak ťa ani neobslúžia v obchode, lebo ťa nepovažujú za zákazníčku...



5. Priblížim Vám tu ceny.. Napíklad 2 mangá tu stoja 10 dolárov.. Jogurty 4 doláre, avokádo 4, káva v kaviarni okolo 5-6-7 dolárov. Obed od 10 dolárov, lacnejšie tu poriadne ani nenájdete.. džús okolo 4-5 dolárov.. Naše vreckové na týždeň je 100 dolárov a úprimne poviem, že sa cítim strašne chudobná tu a ledva vyžijem...je to strašne ťažké, lebo fakt je to tu brutálne drahé..a to sa poriadne ani nestravujeme von,  nekupujem si oblečenie a furt nemám peniaze:D

6. Do minulého roka tu bolo zakázané podvádzanie v manželstve a ked jeden z páru podvádzal, išiel do väzenia:D Minulý rok to zrušili a vraj boli vypredané všetky zásoby kondómov v obchodoch v priebehu niekoľko dní:D

7. Tak ako v Číne, ani tu sa vôbec neholia.. Moja bookerka bola úplne v šoku, ked videla, že mám oholené nohy:DD Hlavne je pekné, ked idete do šatne v posilke a vidíte všade tieto nahé "Evy":DD, ktoré sedia s rozkročenými nohami a navzájom sa rozprávajú:D

8. V telke tu majú cenzúru na cigarety a zbrane.. Takže pozeráte americký film a ked sa tam bijú s nožmi, tak vy vidíte iba bielu machuľu:D

9. V ich jazyku majú 4 spôsoby ako rozprávať s ľudmi.. Používajú iný slovník s dospelými, kamarátmi, rodinou a mladšími a vraj je to strašne ťažké.

10. Ženy, ale aj muži tu nosia makeup..Ale taký smrteľný biely, že vyzerajú, jak keby teraz vyšli z hrobky.. Btw...Včera som videla niečo, čo som ešte nevidela:D Ryšavého kórejčana:D To už čo je:)


Tak na dnes iba 10, rozdelím to na viac častí:) Dúfam, že Vás to trošku zaujalo:) A pozdravujem Vás:-**

7 komentárov:

  1. Wow, zaujimave informacie, som v soku :D toto som ani netusila, je to super, ked to takto priblizis ty:) Urcite pridaj viac postrehov, minimalne mna to velmi zaujima :) Drz sa a nejak tam vyzi, prajem vela pracovnych prilezitosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, zaujimave informacie, som v soku :D toto som ani netusila, je to super, ked to takto priblizis ty:) Urcite pridaj viac postrehov, minimalne mna to velmi zaujima :) Drz sa a nejak tam vyzi, prajem vela pracovnych prilezitosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto bolo naozaj zaujímavé :) Pravdu povediac, o väčšine informácií som ešte ani nepočula. Veľm ima oslovila cenzúra na cigarety a zbrane. Možno by to mali urobiť i u nás.

    To NAJ pre baby TU :-*


    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak toto bolo naozaj zaujímavé :) Pravdu povediac, o väčšine informácií som ešte ani nepočula. Veľm ima oslovila cenzúra na cigarety a zbrane. Možno by to mali urobiť i u nás.

    To NAJ pre baby TU :-*


    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi zaujímavý článok, určite by ma viac takýchto potešilo ..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lenka, pridaj nejake fotky ludi z ulic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Strašne som sa pobavila :-D Hlavne tie evy ma dostali :-D. Tu cenzuru by som prijala aj u nás, aj keď je to možno divné. Ale mám už malého syna a teda si nemôžem cez deň dovoliť mať len tak pustenú telku....čo už cez deň dávajú..to je katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...