Wannabe supermodels

Ahojte! Mám tu pre Vás fotečky, ktoré sme nafotili počas jedného krásneho dňa tu:) S mojou Irinou sme si kúpili rovnaké tričká a topánočky ste už videli:) Bohužial mi zajtra odchádza a bude mi veľmi chýbať, kedže tu bola moja "bitch"♥ . Neviem čo budem bez nej robiť další mesiac:/ Tak si aspoň užívame posledné dni spolu.. Takto vyštafírované sme sa vybrali konečne ochutnať popcor icecream, ktorú sme túžili vyskúšať asi mesiac, ale stále nám do toho niečo vošlo:D  Chutilo to zvláštne, ale bolo to celkom dobré..No stačilo mi raz v živote, že si môžem odškrtnúť, že to mám za sebou:) Tričká sme si kúpili zo srandy, že "Supermodel", ale ľudia si asi naozaj mysleli, že sme nejaké supermodelky, lebo si nás všetci fotili a pozerali na nás jak na prízrak:DD

Inak naše dni sú teraz také nudnejšie, lebo nemáme poriadne kastingy, takže cez deň musíme sedieť doma, lebo sa nemôžeme opáliť, ak by nás náhodou šmahlo slnko na ceste:D Akurát som mala dalšiu robotu na kabelky a topánky, neviem, či som to tu písala, pridám Vám neskôr aj videjko z fotenia:)

Inak moje vlasy sa už trochu zosvetlili a robí sa mi taký jak preliv, čomu sa veľmi teším:) Pozdravujem všetkých a posielam pusky mojim milým!!!:-***
Btw, ak chcete vidieť viac fotiek, kedže tu až tak často nepridávam, tak si kuknite môj instagram: lenkabrisiakova :)















Ked sme sa tvárili, že sme  rebelky s cigaretou:D






10 komentárov:

  1. Naco chces aby sa ti zosvetlili tie vlasy, ked ti kazali nafarbit sa na hnedo? Ked ich budes mat svetle tak ti ich zafarbia asi zas nie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie:) mali byt svetlohnede a trosku nevydalo, tak su tmave a aj v agenture vraveli, nech si ich casto umyvam, aby sa mi zosvetlili:)

      Odstrániť
  2. Parádní fotky!! Ty hnědé vlasy ti sluší podle mě víc než blond ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v té hnědé ti to sluší, jak není úplně tmavá :) a ty trička jsou super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte pred vycestovaním si si mala zistiť, že v tej krajine preferujú modelky brunety, a nie byť potom prekvapená. Keď si budeš vlasy neustále farbiť a prefarbovať, len si ich zničíš. Ale táto farba sa ti hodí oveľa viac, veď snáď nechceš vyzerať ako večné decko?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikdy som nepocula, zeby tu nechceli blondinky, mala som tu aj kamosky a vybrali ma ako blondinku.. Az tu mi potom povedali, ze sa musim prefarbit, lebo je to prilis svetle.. Keby som to vedela dopredu, tak tu ani nejdem a neriskujem, ze mi znicia vlasy:) a ver, ze odkedy mam 25 mi vobec nevadi, ze vyzeram ako decko, aspon budem dlhsie vyzerat mlado:) takze s tym problem nemam:)

      Odstrániť
    2. Takové lidi mám nejradši, prý "časté barvení vlasy ničí".. Já mám vlasy barvené často, z černé na blond, z blond na hnědo, na ombre, na černo, blond a pořád takhle dokola a díky kvalitním přípravkům mám vlasy zdravější než slečny, které si vlasy jen pravidelně melírují...

      Odstrániť
  5. Odkiaľ tričko prosím ta ? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...