Ultra music festival

Ahojky!!! Dnes Vám prinášam príspevok o mojom skvelom zážitku a to je  Ultra Music Festival Korea. Dostali sme sa tam na poslednú chvíľu, ked sme dostali lístky.. Ešte o 7 večer sme nevedeli, či naozaj ideme:) Hlavná vec, že sme mali nakúpené outfity a pripravené na večer:D Ako som spomínala, všetko je tu drahé, takže aj obyčajné tričko ma vyšlo na 30 eur..A to bolo jedno z najlacnejších:D Konalo sa to v Olympic Stadium, čo je jeden obrovský štadión, kde sa konajú rôzne udalosti a zápasy... Predtým sa tam konal Baseballový zápas a všetci návštevníci mali dresy a všetko, vyzeralo to ako v Amerike:) Pred vstupom sme museli prejsť troma kontrolami, kde nás kontrolovali, či nemáme Mers, potom nás prehľadávali, naše veci a potom ešte jedna kontrola.. Ked sme vošli dnu, skákali sme ako šibnuté od radosti:D Hned sme sa vybrali na Snoop Dogga a on to celé zabil!!! Bože, skoro som vyskočila z kože!! Dal takú show, že až..a bolo tam okolo 40000 ľudí, takže atmosféra bola neskutočná.. S každým sme sa tam fotila, cítila som sa jak hviezda:D hahha.. Po Snoopovi sme šli na Davida Guettu, ale on bol vcelku nudný... Akože zahral dobre, ale potom to už bolo iba tc tc tc tc, takže taká nuda.. Zakončili sme to ešte v jednom klube pri nás a mohli ísť spokojné spať.. Ked sa pozerám na vidá, bola to jedna neskutočná žúrka a som rada, že som sa toho mohla zúčastniť:)

















Neeviem kto su, ale chceli sa s nami odfotiť:D

video
video



                                          video


                                            video


video video

3 komentáre:

  1. neverim, ze tam bolo lepsie ako v jazze s Dejvom...:(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. musela to byť pecka, hlavne tá atmoška s toľkými ľuďmi :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...