One week in Korea

Ahojte!! Som tu už presne týždeň, ale príde mi to,  ako keby to bolo oveľa viac. Neviem prečo, ale čas tu v Ázii beží strašne pomaly.. Za jeden deň stihnem ísť do posilky, na kasting, na obed, na 5 hodinovú prechádzku, pozerám seriály, idem na kávu, a stále deň neskončil:D Musím povedať, že to tu už milujem a naozaj sa mi tu veľmi páči:) Je tu však všetko drahé.. Káva tu stojí 5 dolárov, čo je dosť, ked to porovnám s Čínou  a jej úžasnými cenami.. Dnes sme sa vybrali na nákupy a zistili sme, že na nič nemáme, tak som si kúpila akurát jedny krásne slipony s disney postavičkami:) Aj tie stáli 22 dolárov, čo je taká normálna cena.. V Číne by som ich kúpila za 5 eur:D Mám za sebou aj dve párty a musím povedať, že boli dokonalé!! Kluby tu majú úžasné, super atmosféra, milión ľudí, najviac ma však pobavilo, že tu u nich v klube rozhadzuju balíky servítok do vzduchu, ciže to všade lieta:D ( Najlepšie, ked to máte prilepené na opätkoch a vyzeráte, jak keby ste práve došli z wc:DDD) Do toho nám dali píšťalky a také sviatiace veci do ruky, mohli sme skákať a tancovať po gaučoch, proste "vodvaz":D V sobotu sme si spravili piknik pri rieke, kúpili si mekáč a užívali slniečka.. No čo sa nestalo.. pridala som si fotku s mekáčom na fb a hned z toho v agentúre robili problém, jak je možné, že sme jedli mekáč a bla bla bla:D No bože, toto ja fakt nemusím:D A po dalšie, byť tu na diéte je asi najťažšie na svete:D Tu majú také dobroty a veci, žeby ste sa zabili..no aspoň ja by som sa najradšej:DDD Neskutočné!! Nebudem tu radšej pridávať žiadne fotky jedál, aby som z toho nemala problém:D Takže až ked dôjdem domov:)




Okrem toho, každý večer si tu dávame pleťové masky. Vyskúšala som už aloe vera, zelený čaj a potom už nepamätám:) Stoja dolár a kupujú si ich tu všetci, niektorí to nosia aj na ulici:D Ked sme už pri maskách.. musíme si tu kúpiť ochranné masky kvôli chorobe Mers, ktorá tu teraz koluje a všetci sa toho boja..Ludia ich mali aj na párty:D My chceme nejaké gangsterské, tak ich najprv musíme nájsť, ked to už tu budeme nonstop nosiť:DD (Inak všade sú už vypredané, v lekárňach sa na ne čaká hodiny).
Zajtra mám dalšiu robotu, tak sa už teším, že čo to zase bude:)
Pozdravujem a užívajte si Vášho slniečka!♥



Poburujúca foto:D
Konečne ho mám! Cez týždeň Vám spravím recenziu na tento zázrak♥

Moja spolubývajúca na izbe Vika, avšak už odišla:/

Moje krásky♥


Všad majú krásne ešte aj wcká:D


Rybky

party time

Viem, mám tu otrasné nechty:D To soom si akurát šla kúpiť lak:D







Nemám ani šajnu, čo to môže byť:D

niekto čokoládovú krevetu?:D

Takto sa žehlí v Rusku:DD

trošku akcie cez deň, ked horela budova:)

*dream ♥♥ MCM

Moja najdokonalejšia polievočka z Paris baguette:)

Namsan tower, o tom Vám ešte napíšem:)

Favourite spot♥

Páni sa tu masírujú





Chcem mať narodky:D


Ako pozerám, ked mi niekto povie, že nemôžem jesť:D

12 komentárov:

  1. Krásný fotky :) to tílko cocacola mi přijde úžasný!:)
    http://oneblondielife.blogspot.cz/2014/12/elegantni-cerne-klobouky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ooooooooj aj ja chcem ten makeup :-/ inak krásne fotky, ako vždy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na poslední fotce vypadáš jako panenka. :)

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie ich neidentifikovateľné jedlá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Panebože ten cushion make up ti tak závidím, strašně moc ho chci, protože se ale do Korei nedostanu, tak budu muset objednat z netu :-S

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Urcite by si mala skusit trdelnik v ceskoslovenskej kaviarni Trdlo a vymenit ich za churros ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super makeup a rúž - aký? :D (neurobíš aj o tom príspevok)
    Neschudla si veľmi ,ved nôžky máš len také paličky ...
    ale držím palce a veľa jobov v Korei ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uz sa na tom pracuje!:) snad dnes bude recenzia:) a dakujeem!

      Odstrániť
  8. Ahoj, ako pozerám, niekto tu pocestoval :P
    Keďže som maškrtník, poviem, že tie torty a koláče no hu#a dole :D
    Ale vyzeráš perfektne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...