Namsan tower

Čauky! Dnes prinášam niečo o Namsan tower, na ktorej sme boli minulý týždeň:) Je to symbol Seoulu a dá sa z neho pozrieť na celé mesto! Išli sme tam najprv metrom a potom busom asi trištvrť hodku. Ceelé okolie bolo úžasné. Všade je na okolí les a milión ľudí. V noci to celé svieti na modro a je to krásne! Predtým som si dala svoje obľúbené churros, ktoré milujem už od Barcelony. Všade boli ľudia so selfie tyčkami a zamilované páry, ktoré si tam môžu pripnúť svoju klatku:) Vstup stál 10 dolárov a dostali sme sa až úplne hore. Stamad som poslala Eguškovi pohľadnicu a je to vraj najvyššia pošta na svete (alebo aspoň v Korei:D). Popozerali sme sa na krásne vysvietený Seoul a vybrali sa domov. Mysleli sme, že to dáme peší, lenže sme sa trošku stratili a nakoniec sme dole šlapali asi 4 hodiny:D Lýtka ma tak boleli na druhý deň, žeby ste neverili:D Prišli sme domov celé dobité a zaspali sme ako bábätká:D To je odo mňa všetko:) Ked sa mi zajtra podarí, tak Vám natočím nové video:)
Pozdravujem všetkých!! Hlavne moju rodinku a kamošky!! A Eguško, lubim ťa!:-*































video


video

2 komentáre:

  1. Neskutočne krásna si Lenuš :) Užívaj si novú krajinu čo najviac:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...