My first job in Korea

Čaute! Nestihla som sa Vám ozvať skôr:) V štvrtok som tu mala svoju prvú robotu a musím povedať, že to bolo úplne skvelé! Natáčala som reklamu na Vitamin water:) Najprv sme začali deň v Dunkin Donuts s mojou bookerkou:) Dunkin milujem už od Ameriky! mňam! Najprv som bola v strese, kedže si ma vybrali mimo kastingu, cez setkartu a tam mi dali fotky, kde mám svetlohnedé vlasy.. Takže bola taká možnosť, že ma pošlú domov, ked zistia, že som blondína:D Ale nakoniec som sa im páčila, tak ma tam nechali:D Makeup mi spravili krásny, úplne jemnučký a hrubé obočie, ktoré sa mi strašne páči:)
Mojou úlohou bolo, že som bola bežkyňa, ktorá beží, zrazu nevládze, je jej zle..a tu príde ten zázrak, ja sa napijem a zrazu som šťastná a plná energie:D Točila som niečo také prvýkrát a bola som nadšená:) Chcem byť herečka!:D (dali mi stále piť fantu a priznám sa, že toľko fanty som asi v živote nevypila a už ani nechcem:D fuj)  Popritom to ešte fotil fotograf, čiže budú z toho aj fotky:) Dokopy som tam bola asi 5 hodín, ešte som musela čakať, kým dofotí aj druhý model a šla som rovno na kasting. Bol to kasting na spodné prádlo a prácu som aj hned dostala, takže sa teším veľmi:)

Ozvem sa Vám čoskoro!! Majte sa pekne:-**

















5 komentárov:

  1. Moc ti gratuluju, že se ti daří a snad tě domů nepošlou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, moc ti to sluší, jak panenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadáš dobře! :) gratuluji k práci a pokud tam ještě jsi, užívej si to ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni tak to je super příležitost. Jen tak dál :) a hodně štěstí ráda bych tu reklamu pak viděla, až vyjde. Byla to reklamu na fantu nebo na vodu? :D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...