I love kuku backstage

Ahojte! Na dnes som mala pre Vás pripravenú recenziu na nový makeup, lenže v izbe nemám  denné svetlo a ked som prehrávala video v počítači, je to celé zašumelé a má to hroznú kvalitu, tak sa to pokúsim natočiť zajtra znova aspoň na mobil:)

Pridávam posledný príspevok z I love Kuku fotenia a fotky, ktoré sme nemohli zverejňovať:))

A videá : TU Klik
Top star: Tu klik
Tu KLIK:

Krásny usmievavý dník Vám prajem!!



























3 komentáre:

  1. ahoj, trosku odveci koment,ale neda mi..:-) ty si sa uz osamostatnila od rodicov, ako to zvladas sama?? aj varis, pecies, atd? staras sa o Eguska..:-) alebo sa este spoliehas na mamku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Ano, už bývam s Eguškom 2 roky a som poctivá domáca:D Periem, varím, pečiem a starám sa:) Niekedy si poviem, že bolo krásne, ked som bývala s mamkou a o nič som sa nemusela starať, ale už by som sa späť nevrátila:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...