First impressions of Korea

Tak a ozývam sa, že žijem!!:) Najprv som som sa musela adaptovať, preto som nepísala skôr.. Cesta bola dlhá a únavná, cestovala som dokopy 24 hodín:) Najprv som o 4 ráno cestovala do Budapešti, odtiaľ som letela do Paríža (ani som nevedela, že v Budapešti je na letisku Victorka secret, takže som si stihla kúpiť ešte voňavečku:D) a z Paríža som behala na let do Seoulu, kedže som mala iba hodinu a ledva som to stihla. Ked som doletela, musela som nájsť nejaký telefón, odkiaľ som mala zavolať do agentúry, nastúpiť na bus a cestovať dalšiu hodinu a pol, takže som došla o pol 11  ráno na apartmán. Čoho som sa najviac obávala, že pôjdem hned na kasting sa vyplnilo, kedže som mala nejaké 2 hodinky na zdriemnutie. Ked som však prišla na apartmán, bola som zhrozená, neviem čo môžem a nemôžem písať takto verejne, tak o všetkom Vám napíšem, až ked budem doma pre istotu:D Nech z toho nemám žiaden problém:D Je to vždy ťažké ísť do nejakej inej krajiny a zvykať si.. Musím však povedať, že sa Kórea nedá porovnať s Čínou..vo všetkom:) Hlavne je tu všetko niekoľkonásobne drahšie..a neviem, ako vyžijem z môjho vreckového:D Takže toto bude asi prvá krajina, kde si nič ani nekúpim:D Avšak musím povedať, že Kórejci majú úžasný štýl! Možno aj lepší ako v Číne. Je tu však strašná nuda..Viem, som tu 2 dni aj s cestou, ale moje spolubývajúce sú nonstop na apartmáne a pozerajú seriály a mne sa to nepáči:D Byť v takejto krajine a nespoznávať ju, iba byť zavretý doma..A k tomu máme 30 stupňov! Včera som dievčatá vytiahla von, nech sa ideme poprechádzať, bývam v časti Gangnam (opa gangnam style) a boli sme sa pozrieť na takej rušnej ulici, kde je milión obchodov, kaviarní, reštík a všetkého možného úžasného jedla! Vraj je tu skvelá zmrzlina s popcornom, tak to chceme vyskúšať:D
Boli sme v nádhernom obchode/kaviarni. Poznáte aplikáciu Line camera? A tie postavičky v nej? Tak tu si ich môžete kúpiť, vypiť najlepšiu Coffee Mocha na svete a bolo to tam čarovné!

Dnes sme sa vybrali na tekvicovú polievku do Paris baguette, dalšie krásne miesto, fakt si tu na kaviarňach dávajú záležať..všetko je krásne, úpravené do malinkých detailov a keby som mohla, tak tu nič nerobím, iba jem:D

Okrem toho  sme mali v agentúre boj, kedže ma chceli prefarbiť na hnedú, ale povedala som, že radšej pôjdem domov..tak sme to odložili, že uvidia, pretože pre blondíny je tu vraj strašne ťažké nájsť robotu:/ Ale čuduj sa svete, zajtra už mám svoju prvú!





Najkrajší obal♥

Takto tu mám fotečky

Jaká mašiškaaaa na kastingu♥






Takú kozmetiku by som si kúpila iba kvôlki obalu:D

Hangover drink:D


Line camera caffe



Bratia

No nie je to krásne??


Hi

Najlepšia káva, akú som kedy mala..fakt:)


čokoládove nebo?

skús byť silný, ked ťa každý týždeň budú merať:D


Vyskúšala som aj pravú kórejskú masku a takáto som bola pekná:D

Tak mi držte palce a posielam pusu na Slovensko!!:-**

6 komentárov:

  1. Uzivej si to a snad ti to dopadne dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také dlhé cestovanie, to by som nedala a inak už, aj v ČR máme poriadne horúco. Maj sa a veľa roboty prajem.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super fotky, drž sa! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja posielam pusu, drž sa a skvelé fotky;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Budu držet palce :) Kamarádku takhle ostříhali na mikádo před odjezdem do ASIE, občas jsou ty praktiky drsné.. Je na každém to zvážit no :/
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aku vonavku od VS si si kupila? Ktora je naj?:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...