Festival outfit

Čaute!!:) Ako sa máte? Ja sa mám super! Dnes sme strávili krásny deň s mojou spolubývajúcou v časti Gangnam, fotky Vám poukazujem v zhrnutí:) Na dnes Vám prinášam outfitový post, kedže tu už dlho nebol:) Ked sme vyšli von, foťák sa mi vybil, takže sme to nafotili na mobil..preto je horšia kvalita:/ Outfit som mala na sebe na Ultra Music festivale a ako vidíte, mám jednu novinku, a to, že mám hnedé vlasy..opäť:D Vôbec som to nechcela a bolo to z donútenia, nemohla som nič robiť, takže tak..:/ Plakala som dva dni, ešte aj v kaderníctve, ked ma prefarbovali.. Blondínky tu nepracujú, pretože je to príliš svetlé na kórejský market a budem mať viac jobov, ked budem brunetka..Najprv to malo byť svetlohnedá, ale nejak sa netrafili:D Takže každý deň nerobím nič iné, iba si umývam vlasy, nech sa to trochu zosvetlí:D

Outfit je poskladaný z kúskov, ktoré som si tu kúpila:)
Ja pozdravujem všetkých a idem sa poriadne vyspať, zajtra ma zase merajú, tak nech mám ploché bruško:DD haha:) Posielam pusu:-**












14 komentárov:

  1. Krásna si aj s hnedou, ale chápem ťa. Neboj, vrátiš sa domov a vrátiš sa hneď na blond :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevim teda jestli kvuli nim bych se prebarvovala. Ale i hneda ti moc slusi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S hnedou si ešte krajšia;)..páčia sa mi slipony a top;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I ta hnědá ti sluší a máš krásný top. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na te prvni fotce mi pripominas Mirandu Kerr :) A barva je super nahodou !
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ne že by ti to neslušelo! sluší ti to moc! ale ta blond, úplně je mi smutno za tebe... ty si totiž takový andílek a blond k tobě patří... ale plakat nemusíš si kočka! :) co na to eguško?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Leni úplne nádherná si aj s hnedou, vôbec si s tým nerob starosti! Aspoň máš na chvíľu zmenu :) A outfit je super, hlavne ten top!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. urcite si spravila dobre, ked si ich pocuvla. Oni vedia co to je za trh .
    ked prides domov , hned mozes ist naspat a ak poznas, pouzi color remover )

    OdpovedaťOdstrániť
  9. urcite si spravila dobre, ked si ich pocuvla. Oni vedia co to je za trh .
    ked prides domov , hned mozes ist naspat a ak poznas, pouzi color remover )

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Čo fňukáš, určite je to zmena k lepšiemu, aspoň vyzeráš konečne dospelejšie a nie ako 15-ročné decko.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mne sa teda lenka takisto zda, ze ti ta hneda velmi pristane, skutocne sa podobas na mirandu kerr. i ked tvoje ja je proste blondave, zrejme to aj sama takto citis :) ale netrap sa, naozaj vyzeras prekasne aj takto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hnedé vlasy sa ti podľa mňa vôbec nehodia... Keď prídeš domov, vráť sa na blond vyzeráš s ňou oveľa lepšie a zaujímavejšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Viem aký je to pocit, keď z blondínky spravia brunetku, takže ťa úplne chápem. Ale veľmi ti to pristane a ver tomu, že na na tých svetlých vlasok sa ti to rýchlo vyzmýva :-). Ale si krásna a tá farba ti moc pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...