Cat cafe

Ahojte! Prinášam Vám príspevok z Cat cafe, kde som bola dnes:) V Ázií sú tieto kaviarne veľmi vychýrené. Majú tu cat café a dog café. Toto však bola moja premiéra. Ide o to, že si zaplatíte vstup, mňa to stálo 8 eur a dostanete kávu, akú si vyberiete. Vstúpite do miestnosti, kde sú samé mačičky. Kedže ja som milovník mačiek a kedysi som mala aj vlastnú doma, mne sa tam veľmi páčilo:) Trošku to tam smrdelo mačacinou:D, ale asi po 5 minútach som si na to zvykla:) Bolo tam asi 30 mačičiek a úplne som sa zamilovala!! Hlavne do jednej, panebože, jaká bola zlatá♥ Vyzerala ako malý levík, ktorý dostal boxer do tváre:DD Mohli sme si tam kúpiť jedlo pre nich, takže sme ich potom aj nakŕmili.. Ked počuli šuchotanie obalu, tak som okolo seba mala asi 5 mačiek, čo sa naťahovali s labkou:) Strávili sme tam asi 2 hodinky, konečne sme sa vybrali na nákupy, tak som si niečo pokúpila a teraz oddychujeme doma:)

A teraz fotky:)














toto je moja láska♥





















8 komentárov:

  1. Ty jsi tak totálně krásná! A ty hnědý vlasy ti slušej úplně stejne jako blond, možná si v nich dokonce víc panenkovská <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to vypadá super, já byla v jedné pražské, ale tam to bylo - no, kočky nebyly moc přítůlné a bylo to nic moc.. Ale tady to vypadá krásně :) A ty kočky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to super nápad, muselo to byť milé :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to veľmi zaujímavo :) nevedela som, že niečo také existuje. Krásne fotky :)

    apairoffriends.blogspot.sk


    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzerá to veľmi zaujímavo :) nevedela som, že niečo také existuje. Krásne fotky :)

    apairoffriends.blogspot.sk


    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super fotky:)..a podľa mňa ti hnedá pristane viac ako blond a vyzeráš viac bábikovsky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeej, ja som bola v Koč Kafé v Prahe, ale tam sa vstup neplatí, je to len normálna kaviareň v ktorej sú ako bonus mačky, ale bola tam strašná obsluha, takže moc dobrý dojem som z toho nemala. A niečo podobné sa má otvárať aj v BA a ľudia si tie mačičky budú môcť aj adoptovať, čo mi príde ako super nápad! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lenka nie sú tie mačičky trošku chudé? cháďatká, prídu mi dosť také až vyziabnuté.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...