Zhrnutie týždňa


A viete čo tu máme? Zhrnutie posledných 2 týždňov:) Mala som tu na návšteve svoju Agátu, s ktorou sme strávili krásne 3 dni. Ked som ju čakala na stanici, mali sme privítanie ako z filmu:D Obe sme plakali a skákali ako šibnuté:D Boli sme v mojom Domenicu, oslavovali narodky a poukazovala som jej všetky svoje obľúbené miesta. Svoje narodky som oslavovala asi najdlhšie v mojom živote:D Takže dakujem všetkým mojim blízkym:) S Egom sme boli na víkend v Tatrách, kde sme si fajne oddýchli:)
V piatok som bola na otočku v Bratislave, kde som dostala v Mondieu zadarmo úžasný raw koláčik:) Najlepšie bolo, že ja som tam ani nesedela, iba si ho dala zabaliť do vlaku a najprv mi dal čašník 50 % zľavu a potom povedal, že to mám nechať tak:D Takže som vlastne prišla a odišla s koláčom:D Až som sa zle cítila:) Stretla som sa aj so svojou čačkou  Stankou aspoň na chvíľu.
Včera som bola so Sandričkou v novom podniku San Domenica- Dobré Bistro a musím povedať,že to tam vyzerá krásne a kedže to mám od domu asi 2 minúty, budem tam určite často:D
 A teraz fotky:









Agata mi tancovala na hlavnej:D



Takto sme si sedkali na múroch a popíjali kávičku:)



Nikdy by som nepovedala, že stretnem človeka, s ktorým si budem tak rozumieť, ako s ňou..:)

Dostala som takýto krásny darček od Agáty:)

Milujem tieto plavky z hmka, aj ked ja to budem skôr nosiť ako podprsenku:D

Sestričky

Moja kráska

Výherkyňa kabelky Mirka:)

:D

Darčoky od Mišiačika, ktoré mi vyrobila poctivo ručne a také sa najviac cení:)

Mišiačik

Lebo hygiena je základ

Ked ma Zucho akože zmrzkou a ani sa nepodelil:(



Eguško



S Mackom ladíme s okuliarmi

Môj oslávenček

Ked som prišla domov, čakalo ma prekvapenie od mojej Dudy, s kt. som bola v Istanbule. poslala mi krásnu cestovnú tašku Victorias secret, žreby prasa v žite, šatočky a čomu som sa najviac potešila, je list:D List som nedostala dobrých 15 rokov:D Takže to bolo krásne:)

Moja najväčšia závislosť! Mňam! 

Kto nemá modré okuliare, ako keby nežil

Pre tých, ktorí kritizovali moje vlasy, bola som u kaderníčky, takže som opäť človek:D A kúpila som si clip in vlasy, ako tu na fotke:)

kúpila som si úplne nové topánky v sekáči za 7 euro:D
Polička

Dakujem luxury concept Voderady za toto krásne selfie tričko♥

:)

:D



Sandrička

Pšenová kaša s ovocím


Dobré Bistro

moja druhá sestra



pani šoférka

Jeden skvelý večer so Saškou

bože:DDDDD



video


video

video

8 komentárov:

  1. Tie plavky som si musela kúpiť aj ja :D Ale keďže nikde nemali 36, tak som si ich objednala a prihodila rovno ďalšie dvoje :D Takže HM eshop úspešne otestovaný :D A tie videjaká milujem!! úplný mood booster :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahha som strasne rada, ze to niekoho bavi, tie moje dubsmash:DDD a aj ja musim pozriet na ten eshop, lebo v obchodoch neviem najst hadie:/

      Odstrániť
  2. Ahoj!
    Na mojom blogu je GIVEAWAY, bola by som rada keby sa zúčastníš.
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj!
    Na mojom blogu je GIVEAWAY, bola by som rada keby sa zúčastníš.
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala som pred par dnami moznost ta Lenka oblsluhovat a musim povedat, ze kvoli takymto zakaznikom nerada chodim do prace... Najprv som sa potesila ked som ta zbadala ze sa ti prihovorim, ale akonahle si otvorila usta preslo ma to.. Tak neprijemna, znechutena a chmurava zena no dovi dopo.. tu teda posobis uplne inak.. Mozno si mala len zly den, ale takisto robis ludmi a vies ake je to obsluhovat neprijemneho zakaznika. Aspon podakovat ked uz nic sa patri a usmev takisto neboli.. No bolo to sklamanie a tak som sa tesila ked som ta zbadala:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, tak teraz som v soku:/ to kedy sa stalo? Kde si ma obsluhovala? Naozaj neviem kedy to bolo, strasne sa ospravedlnujem, naozaj nie som nikdy neprijemna k casnikom.. Fakt neviem kedy sa to mohlo stat..

      Odstrániť
    2. Nebudem ti vraviet kde aby si tam nema la neprijemny pocit len mi to nedalo.. chapem ze kazdy moze mat zly den ale no necakala som ta takto.. kludne zmaz ten prispevok nech ho ludia nevidia, ale mala som potrebu ti to povedat pretoze tvoj blog sledujem uz dlho a mam ho velmi rada

      Odstrániť
    3. Chapem, nebudem to mazat, aj to je nazor:) ja asi tusim kde, strasne sa ti ospravedlnujem, davam si na to pozor, ale tak stane sa, ako si napisala, nie kazdy ma svoj den..skoro vzdy Mam vzdy iba dobre vztahy s casnikmi , zdravim sa s nimi aj na ulici a naozaj uctiva.. uz to sice neodvratim, ale mrzi ma to..:(

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...