Wedding Miška a Robo ♥

Tak a je to za nami:)  Miška a Robo si môžu po dlhých prípravách konečne oddýchnuť:) Svadba sa konala 1. mája, čo je podľa mňa magický dátum. Musím povedať, že svadba bola krásna a ja som bola veľmi rada, že som mohla byť jej súčasťou. Ked som videla Mišku prvýkrát, tak ma úplne dojala♥ Bola úplne prekrásna!! Svadba sa konala v kaplnke sv. Michala. nevýhodou bolo, že sme stáli úplne vzadu, takže som obrad ani nevidela a ledva počula:/ Po obrade sme sa premiestnili do hotela Maratón, kde bola pripravená hostina. Jedlo bolo skvelé...s dievčatami sme sa veľmi opustili by som povedala:D Ale tak svadba je aj o prejedaní sa:D Pri spoločnom tanci novomanželov mi vyšli opäť slzičky, akí boli zlatí:) Náš stôl bol úplne super a veľmi  sme sa zabavili. Ego musel odísť skôr, kedže sa chystal do práce, tak môže iba ľutovať:) So Soňou, Paťkou a Mirkou sme rozbili parket a vytancovali sme sa najviac ako sme mohli:D Miška nehádzala kyticu, ale podväzok, lenže Paťa sa drgala, tak ho chytila ona:D pati, už nie sme kamošky:DD Skončili sme o 3 ráno celé unavené a prejedené, tak bol čas ísť spať:D

Na záver chcem popriať Miške a Robovi veľa veľa lásky a šťastné spoločné dni Vášho života!♥







































11 komentárov:

  1. Ahoj. Velmi rada ta citam :) zaujimavy clanok, pekne fotky, krasje saty a hlavne vela pozitivnej energie v clanku ( zacinajuca blogerka co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj. Velmi rada ta citam :) zaujimavy clanok, pekne fotky, krasje saty a hlavne vela pozitivnej energie v clanku ( zacinajuca blogerka co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné fotky a ty šaty, nádhera. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna si bola, aj,si:)..tak to si sa poriadne zabavila a nevesta bola krásná;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jééé nádherné fotky :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máš nádherné šatky, vypadáš jak princezna :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lenka, prosím ťa odkiaľ si mala šatky ? A taktiež aj nevesta Miška, tie predpokladám "popolnočné" čo mala ? Budem mať promócie a niečo také by sami zišlo, ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja (nevesta) som mala popolnocne z Kosic z Victorie Mailand... ale odporucam tam ist, ked nebude pritomna majitelka, lebo ona ma velmi zly pristup k zakaznickam... :)

      Odstrániť
    2. Jestli má zlý přístup k zákaznicím, tak si ani nezaslouží, aby se tu zmiňovala :) Mimochodem děvčata neznám vás, náhodou jsem narazila na článek, ale obě jste byly krásné :)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...