Roaccutane

Ahojte! Dnes je tu niečo z iného súdka.
Veľa z Vás mi o tom písalo a naozaj som rozmýšľala, či tu o tom napíšem..ale chcem na blogu samozrejme aj pomôcť a nie aby to tu stálo iba na príspevkoch s outfitmi, a pod. Video a príspevky so starostlivosťou mali najvyššiu sledovanosť a dostala som neskutočnú odozvu a dakovačky na to, ako som dievčatám pomohla s pleťou, ked začali používať zinkovú masť alebo produkty, ktoré som používala ja.



Písala som to tu už veľakrát, že asi pred 3 rokmi som dostala akné. Nikdy som predtým problémy nemala, pokiaľ som nebola v Číne. A tam to začalo. Nič som nerobila posledné roky, iba som chodila od kožnej ku kožnej.. Všade mi dávali mastičky, ktoré pomohli na 2 mesiace, a potom to tu bolo znova. Samozrejme, že ma to obťažovalo a vzhľadom k tomu, že sa venujem modelingu to bolo aj ťažké, ked som mala ísť niekam na fotenie nenalíčená. Cítila som sa veľmi zle a ked som sa s niekým rozprávala, myslela som iba na to, že určite pozerá, akú mám zlú pleť.. Veľmi mi pomohlo chodenie ku kozmetičke na čistenia pleti..ale stále iba na 2 mesiace, kým som nešla znova. Teraz vo februári, ked sa mi to ešte viac zhoršilo, som sa definitívne rozhodla, že začnem liečbu s Roaccutanom. Boli tu aj také komentáre, že mi to netreba a vymýšľam..Budem sa opakovať, ale lekárka by mi to nepredpísala, ak by som to naozaj nepotrebovala. Viem, že sú to ťažké lieky a ničia telo, ale ak sa mi to raz a navždy vylieči a budem mať opäť krásnu pleť a cítiť sa dobre, ked vyjdem von..to mi za to stojí.. Na začiatku som liečbu znášala zle.. Prvý deň som mala takú migrénu, že som nevedela ani vstať z postele, iba som plakala. A začiatky, kým si telo na to zvyklo, boli ťažšie. Avšak teraz sa mi to úplne upravilo a necítim naozaj nič. Pleť sa Vám prvé 3 mesiace zhorší..všetko sa čistí, takže sa musíte pripraviť na najhoršie. Mne už končí 3. mesiac, takže už vidím výsledky, že naozaj sa mi pleť uzdravuje a nemám už skoro nič. Dalšia nevýhoda je, že Vás to strašne suší. Hlavne pery..na to ma každý upozorňoval, ale ja som sa už pripravila dopredu, a mesiac pred liečbou som sa nonstop balzamovala, nech ich mám hydratované. Sú síce suchšie a nemôžem byť ani 20 min bez pomády, ale nie sú na tom tak zle, ako ma všetci strašili a nosím dokonca aj matné rúže:) Ale zase výhoda je, že sa mi zväčšili pery:D Tým, že sú také akokeby napnuté, sú dosť veľké:D Už sa ma 3 ľudia pýtali, či som si ich dala pichnúť:DD

Avšak aj výsledky krvi mám v poriadku, nemám už žiadne komplikácie, takže z toho sa teším.

Nikoho tu na to nenahováram, ale ak je niekto, kto nad tým uvažuje, trápi ho to dlhšie a nie je už žiadna iná možnosť a východisko, nech sa poradí s lekárkou o dalšom postupe. Ja som už vyskúšala všetky možné lieky a mastičky, pleť ma bolela na dotyk a pri čistení u kozmetičky som stále od bolesti plakala, takže ja som už inú možnosť nemala. A po dalšie, ked mi tu anonymovia písali, že som hlúpa, že nemám nič na tvári..určite tu nebudem zverejnovať fotky, ako som bola nenamaľovaná s vyrážkami, aby mi niekto uveril..a ked naozaj má niekto taku´potrebu kritizovať, nech mi napíše správu a ja mu takú fotku pošlem:D

5 komentárov:

  1. ahoj, takze to by malo vyliecit navzdy plet??ako dlho sa to berie? a ake su vsetky negativa? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj Lenka ja som mala presne tieto problémy čo ty a dlho som si s tým nevedela poradiť...prišlo to z ničoho nič a dlho ma to trápilo nie len kvôli bolestiam a všetkým tým vyhodeným peniažkom za mastičky a vodičky, ktoré nepomáhali... dokonca z niektorých mi praskala koža :/..a mala som z toho také nízke sebavedomie a hanbila som sa za to ... tak som podstúpila tiež liečbu so silnými liekmi na pol roka ... neľutujem to, aj keď mi to trošku oslabilo žalúdok a niektoré jedlá nemôžem lebo mi je z nich hrozne zle, ale tým sa vyhýbam a s tvárou som spokojná mam ju peknú :) ... a dúfam, že taká aj ostane ... takže ti držím veľmi palce, aby si mala aj ty s tým už pokoj :) ... jedna z tvojich obdivovateliek Evica Škorica :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som brala roa uz 2x a stale sa mi to vratilo ale vzdy v inej forme...najprv velke bolaky..tie uz nemam...ale vzdy sa mi vracaju take male vyrazky ktore vidno len ked pozeram v lomenom svetle..no cista katastrofa...na dva roky po dobrati krasna plet a potom zas a znova to iste....asi bude problem v niecom inom...ale pocula som ze viacerym sa po dobrati uz nikdy nevratili tak drzim palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som roa akurát dobrala a nemôžem sa vôbec sťažovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odporúčam detox ako spirulina, chlorela a neskôr niečo na báze kmeňových buniek na vyhladenie jazvičiek a vrások. Ja som použival asi pol roka Luminesce Serum Ak by niekto chcel zľavu nech ma kontaktuje.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...