Pupa anticellulite treatment

Ahoj! Ako sa všetci máte? Ja som po mojej narodeninovej oslave, kde ma všetci moji kamaráti prekvapili, ale o tom Vám napíšem príspevok aj s fotkami:)

Na dnes mám pre Vás recenziu o nových výrobkoch z Pupy, ktoré som si zadovážila asi pred 2 týždňami. Jedná sa o anticelulitídne pančuchy a koncentrát. Musím povedať, že som nadmieru spokojná. Je pravda, že nemám originál celulitídu, ale ked si stlačím kožu, tak som tam niečo mala:) Aj ked každý vravel, že Nie lenka, ty nemáš celdu, ja som ju tam videla:D Samozrejme závisí aj či veľa pijete, čo jete a či cvičíte. Musím však povedať, že výrobky sú skvelé! Koncentrát má mentolovú vôňu a má takú zvláštnu konzistenciu,povedala by som mazľavú, ktorá hned uschne. Musím sa natierať ráno a večer a výsledok by mal byť viditeľný už za 2 týždňe. Ja som už po týždni videla, že moja pokožka je krásne vyhladená a aj ked si stlačím kožu, nemám tam ani náznak hrudiek alebo ako to nazvať:) Najprv som rozmýšľala, či vôbec niečo takéto tu napíšem, predsa len je to taká chúlostivá téma:D O takých veciach sa veľmi nehovorí, ale aj to je súčasť života a možno niekomu pomôžem:) Druhým výrobkom sú nohavice, ktoré sú špaciálne vyrobené z bioaktívnej tkaniny s kryštálmi, ktorá má za úlohu premieňať telesné teplo na  infračevené žiarenie, ktoré preniká do kože a stimuluje krvý obeh. Prispieva k modelácii postavy. Ja to hlavne nosím kvôli tomu, že musím schudnúť na bokoch kvôli modelingu, tak aj to mi dúfam pomôže:) Samozrejme, veľa robí aj psychika..všetko je to v nás, či niečomu veríme, alebo nie..niektorí si môžu myslieť, že je to blbosť a niekto bude naozaj spokojný a vidieť rozdiel. Nohavice sú veľmi antisexuálne, telovej farby, ale tak nosím ich, ked Ego nie je doma:D Alebo hlavne na spanie:) Akurát je u mňa na návšteve moja Agáta, tak už si ich bola aj ona včera kúpiť, čiže dnes chodíme po byte takto sexy odeté:DD

Vyskúšala som už veľa výrobkov, či už od Evelline, z Yves Rocher alebo výrobky z drogérií, ale musím povedať, že s týmito som nadmieru spokojná, tak som sa chcela s vami o to podeliť. Pred dvoma týždňami bola akcia, že ak si kúpite jeden výrobok, druhý máte za polovicu. Bohužial už to neplatí:/ Nohavice stoja tuším 19 a koncentrát tiež tak nejako.








,

1 komentár:

  1. ahoj, co vsetko si robila pre to,aby si nemala celdu? :-) ja ju mam a cvicim..:-( a schudnut z bokov?? ved ty mas taku postavu,ze mas utle boky a nevyrazny pas...:-) kde ti treba schudnut??

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...