My birthday party

Hola chicos y chicas! (že jaký španielský pozdrav?:D) Prinášam Vám náhľad na moju prekvapkovú oslau 25-ky:) Konalo sa to minulý týždeň v utorok a ja som o ničom nevedela. Chcela som spraviť oslavu v piatok, ale všetky kamošky mi nejak neodpisovali, ale písali, že nemôžu, tak som si ešte povedala, že jaké ja mam úžasné kamošky, ked som mnou ani narodky nechcú osláviť:D V utorok ked tu bola moja Agata (spolubývajúca z Číny a moja soulmate), sme sa mali vybrať na ochutnávku vín. Jediné, čo som videla bolo, že Ego a jeho sestra Sandra sa správali divne, ale tak čo:D Ako sme prišli do podniku Mio na Kováčskej, vyskočilo na mňa asi 15 ľudí:D Až ma to dojalo, jaké to bolo krásne:D Keby som vedela, že budem mať oslavu, tak sa aspoň nahodím, lebo som mala na oslavu pripravené šaty, že budem pekná oslávenkyňa:D No čo, nevydalo:D
Oslava bola úplne skvelá, všetci sme sa dobre zabavili, dostala som krásne darčeky a bola som tam s ľudmi, ktorých milujem. Bohužial som musela skončiť skôr, pretože sa Agata necítila dobre, tak sme šli domov a oni pokračovali oslavovať bezo mňa:D
Týmto chcem podakovať všetkým, ktorí tam boli, milujem Vás a dakujem!!!♥♥
(fotky sú z mobilov, takže nie sú kvalitné, ale tak snád aspoň niečo:)




























video

3 komentáre:

  1. také bych brala oslavu jako překvapení, musí to být super :) Jinak moc ti to slušelo i tak ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Party vypadá parádně, ještě když to bylo překvápko :)) taky bych teď radši brala nějakou party než učení :(
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Lenka, dodatočne Ti prajem všetko najlepšie! :) super fotky a určite bola super aj oslava...aj ja chcem aby ma niekto takto prekvapiiiiil :D
    ale nedá mi neopýtať sa, Ty už niesi kamoška s Miškou Kovalčíkovou? Pamatám si vás ešte zo školy že ste boli taká partia ale teraz akoby si sa s ňou vôbec nestretávala. Je to možno divná otázka...no ale vidíš čo všetko ľudí zaujíma :D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...