MTV

Ahojteee!!! Dnes sme nafotili so Simonkou outfit, ktorý som mala na sebe tento týždeň:) Bundičku mám požičanú od nej a musela som to sem napísať:D Takto verejne:) Momentálne nosím skoro stále tenisky a ked si dám opätky, tak sa už cítim divne:D Nechápem, ako som ich kedysi nosila nonstop:D Takže teraz som teniskový král:D Náhrdelník, ktorý vidíte na fotke, je môj nový talizman. Mám ho od Agáty a je tam napísané "Soulmates" a z druhej strany  Forever ♥ Krásne, nie? 

Inak....konečne som našla svoj najobľúbenejší rúž , ktorý som zapotrošila..Milujem jeho farbu, má však jednu nevýhodu, že je matný a ja teraz matné nemôžem, kvôli roacutanu, že mi suší ústa:/ Škoda, že už sa nevyrába, lebo som si nestihla v Pupe spraviť zásoby :/


A posledný odstavec bude patriť víťazke pilotiek zo súťaže s www.letnyhit.sk . Inak.. aj tu na fotkách mám od nich nové okuliarky, tentoraz čierne clubmaster. Milujem takýto typ a pilotky, najradšej by som ich mala v každej farbe:) Aký typ okuliarov máte vy najradšej??? 

Podľa generátoru mi vyšlo, že výherkyňa je číslo 14! Dakujem anonymovi, ktorý ma vyviedol z omylu..niektoré čísla boli dvakrát, a kedže som to písala večer a nekontrolovala, omylom som vyhlásila zlú víťazku. Chcem, aby to bolo naozaj fér, takže gratulujem Sandre Verebovej!! Sandri, napíš mi prosím mail:) Dakujem a ospravedlňujem sa!

















video


11 komentárov:

  1. Slusi ti to.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opet ti to moc slusi ♥ A vitezce gratuluji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nerozmyslala si nad trosku bledsim obocim?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já teda moc červenou nemusím, ale tobě moc sluší. A vítězce gratuluji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Najradšej mám wayfarery, ale v poslednej dobe sa mi veľmi páčia pilotky a plánujem si nejaké kúpiť a krásne foto aj ty si krásna:)..veľká gratulácia výherke! ja že aspoň raz niečo vyhrám:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratulujem výherkyni ;) A tebe to ako vždy neskutočne sekne :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super, len tie tenisky..su pekne, ale priserne spinave, preboha, kazi to cely dojem :/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lenka nechcem buzerovať, ale podľa čísla komentáru vyhrala iná slečna, keď si pozrieš že napríklad komentár číslo 7 je dva krát, komentár číslo 5 tiež dva krát.. tak mala vyhrať úplne iná slečna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj roacuattan...ci ako sa to pise..:D beries uz dlho?? nesposobuje ti to nejake problemy??? a co robis proti celulitide?vdaka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělý outfit. :) Moc se mi líbí barvy.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pěkný outfit! Bundička a triko super!

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...