Loréal nutrigold suchý olej

Serusky:) Prinášam Vám nový tip na skvelú vecičku, ktorú používam posledné 2 týždne. Raz , v Emme, bola vzorka na tento olej na tvár.Ked som to vyskúšala, bola som úplne mimo! Všetci už asi viete, že mám veľmi veľmi veľmi suchú pleť a keby som sa nenakrémovala, tak som vysušená jak ryba na suchu:D Má síce takú intenzívnu vôňu ako nejaká voňavka. Cena je vyššia, stojí okolo 10 eur, ale chvalabohu, že som mala vtedy narodeniny, tak som to dostala od Sandričkinho frajera Mirka:) (Dakujem:)
Odvtedy to používam každý deň a je to super! Stačí málo a Vašu pleť to krásne zhydratuje a rozjasní. Pridávam fotky, aby ste videli, ako to vyzerá:)

Aké máte inak plány na sobotu? Ja som z toho počasia úplne zničená, takže si asi pôjdem ľahnúť:D
(Odkedy nepijem kávu, sa cítim jak mrtvolka:D) Pekný deň!! Pa






7 komentárov:

  1. Vypadá báječně :) To nejsi sama, na mě to počasí taky tak působí, už aby bylo hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá báječně :) To nejsi sama, na mě to počasí taky tak působí, už aby bylo hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá velice zajímavě :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypada moc dobre, na suchou plet stale neco shanim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prečo už nepiješ kávu? :) a niečo na veľmi, veľmi suché vlasy odporučíš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. viac postov o pleti ! som o rok mladšia od teba, ale už mam za sebou pár krát botox, a pleť mám problematickú, kruhy pod očami, staro vyzerajúcu a pozerám na teba, že ako to robíš..ani jedna mimická vráska, pleť krásna, dokonalá !!!

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...