Leather on leather

Ahojky!! Už dlho tu nebol outfitový post!:) Tak tu je jeden z tohto týždňa. V poslednom čase som sa preorientovala hlavne na nohavice. Takže tak vyzerá môj štýl poslednú dobu.. Že si dám nejaké slipony, rifle a bundu. Minule som rozmýšľala, že čím som staršia, tým sa začínam obliekať tak jednoduchšie:D Ked som si pozerala outfity spred roka, už by som si to možno neobliekla. Milovala som všetky potlače sveta, šperky a všetko prečačkané. Momentálne ak si niečo kúpim, tak všetko také basic. Bud čisto biele alebo čierne, jednoduché tričká, proste nič extra:D a už nenosím ani šperky, ako kedysi..dám si len tieto oblúbené náušnice a hodinky..náhrdelníky ani náramky a prstene sú mimo:)

Dostala som aj krásne hodinky Daniel Wellington a sú to moje už tretie:D Milujem ich hodinky, lebo sú také úplne jednoduché, ale zároveň ozvláštnia každý outfit. Tieto sú mužské, trochu sú mi veľké, ale chcela som taký obrovský ciferník:)
Ak by si ich chcel niekto objednať, stačí ak zadáte kód :lenkabrisiakova a dostanete 15 % zľavu!! Akcia platí do 31.05.2015!! :)

Prajem Vám pekný deň!:-*










Hodinky: www.danielwellington.com
Kabelka: Michael Kors
Kožené nohavice: Tezenis
Slip on: Office
Sveter: Mango
Koženka: Zara


21 komentárov:

  1. Aké ste obe krásne! Aj obidva outfity sú na 1 :)) A tiež sa mi v poslednej dobe zdá, že nakupujem stále jednoduchšie a jednoduchšie veci, ale vyhovuje mi to, pretože sa to potom super kombinuje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pěkný outfit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Outfit je moc pěkný. Nejvíce mě ale zaujal pan Koleník, kterého máš nahoře, dobrá reklama. :D
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny outfit a odkiaľ máš okuliarky?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetko v poriadku ale Lenka si momentálne spokojná so svojimi vlasmi ? Myslím farba. Vyzerajú veľmi chudobne a ten odtieň blond je žĺtkastý a vôbec tomu nepomáha.

    Mary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A tebe co nepomohlo ze si taka protivna? Ukaz svoj nadherny odtien ;))

      Odstrániť
    2. Aj ja pozerám, že má nejaké divné vlasy, nielen farbu, ale aj sú riedke.

      Odstrániť
    3. hm, a čo už, vyzerajú redšie, možno aj sú, ale to je daň blond farbenia, páči sa mi, že je Lenka prirodzená a nenadpája si vlasy ako mnohé iné, ktoré sa tvária, že sú to ich vlastné.,,,

      Odstrániť
    4. Ahojte:) fotky su upravene vo filtri, preto maju takuto farbu:) ale aj tak uz som pred farbenim, tak nemaju dokonaly odtien:) a vlasy mam riedke cely zivot, tak s tym uz nic nespravim:) nie kazdemu Boh nadelil:)

      Odstrániť
    5. Co by som dala za teke vlasy ako mas ty ;) paci sa mi aj farba aj strih moje su strasne neposlusne ani vlnite ani rovne ty mas vzdy velmi pekny uces :) zacinam byt zavysla na tebe kazdy den si musim pozriet tvoj instagram alebo tvoj blog :) a neprajnikov nepocuvaj ked chcu nech si zalozia svoje stranky uvidime ako sa budu prezentovat

      Odstrániť
  6. No fakt mas nenormalne zlu plet :DDD ani naznak po akne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Beriem roacutan 3.mesiac, tak je jasne, ze sa mi plet vylepsila:)

      Odstrániť
    2. a dobre ho znasas? :-)

      Odstrániť
  7. Tento outfit Ti veľmi svedčí. Som na tom rovnako. Nie je nad obľúbenú klasiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc ti to slusi :-) Ja taky davam v posledni dobe prednost spise basic kouskum :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. outfit je perfektní! Taky jedu na basic kousky a jednoduchost, to vždycky vyhraje!:)
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  10. outfit je super a strašne sa mi páči, ako k nemu sadla aj mašľa vo vlasoch :)

    Giveaway na mojom blogu:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty slip-on tenisky vypadají moc dobře. :)

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvělý look, bunda úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...