Black, white & stripes

Ahoj!!! Ako sa máte všetci? Ja som úplne v strese a v cestovateľskej horúčke:) Zajtra letím do Kórei!!! Tam som ešte nebola, takže naozaj neviem čo môžem očakávať.. Budem tam 2 mesiace, takže dojdem až v auguste. No teda pokiaľ  nebude vadiť, že som blondína, pretože ešte v utorok chceli, aby som si nafarbila vlasy na tmavšie, tak som povedala, že určite nie.. dúfam, že to bude v pohode:D Letím zajtra ráno z Budapešti a až v pondelok okolo 8 budem v Seoule, takže taký pekný cestovateľský deň:D Snažím sa tentokrát si zbaliť čo najmenej vecí, ale je to tažké, lebo potrebujem všetko:D

Outfit, ktorý mam na sebe sme fotili v pondelok so skvelým Patrikom Havrilom, s ktorým nás dala dokopy moja čačka Stanka. Najprv sme fotili v ateliéri, a potom sme sa vybrali nafotiť outfit do kasárni (ako vždy:D). Mám na sebe nové okuliare z www.letnyhit.sk, tričko z H&M, biele nohavice z Manga, ktoré ste tu už videli a topánky, ktorým som zase dala šancu a nič z nich, pretože ma zase dokusali:D 

Tak ja sa s Vami lúčim a ozvem sa až z Kórei!! Posielam pusky!:-**

A dakujem Patrikovi za skvelé fotky:)














Koženka: z Číny
Nohavice: Mango
Tričko: H&M
Slip on: Zara
Opätky: Second Hand (úplne nové)
okuliare: www.letnyhit.sk
Kabelka: Michael Kors

28 komentárov:

  1. Bílé džíny jsou super! :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit vyzerá skvelo! <3 Moc ti to pristane :)
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super outfit a dávaj tam na seba pozor!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná a prajem šťastnú cestu a teším sa na nový článok z Korei;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nech sa ti tam darí a teším sa, že sa s nami podelíš o zážitky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, páni, páni, ty fotky jsou úžasně nádherné! :) Užij si Koreu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ty tenisky jsou tak úžasný! super outfit a tobě to neskutečně moc sluší! <3

    JULI JULI blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekné fotky :) viac sa mi outfit páči s opätkami ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dokonalé fotky! Vyzeráš skutočné nádherne.
    Šťastnú cestu a nech Korea do padne čo najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne! Fotky ma zaujali už na insta, veľmi podarené :) A želám šťastnú cestu a ozvi sa nám, že si v poriadku <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som v poriadkuu, zijem, zajtra spravim prispevok:) a dakujem!!

      Odstrániť
  11. Veľmi pekne upravené fotky vyzerá to super :) ako to s priateľom zvládate také dlhé odlúčenia?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Patrik je kráľ...jeho fotky sú skvostné...fotil aj Luciánu Čvirkovú a to už teda boli fotky....je skvelý a hlavne nápaditý tam, kde iný nápad nevidia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, aj ja si myslím:)) Je super!:) a dakujeme!

      Odstrániť
  13. krásné fotky a máš fakt cool boty :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Máš príčesky na vlasoch ? alebo ti podrástli ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mam clipy bohuzial:( kiezby som mala take vlasy:D

      Odstrániť
    2. a môžem sa opýtať odkial si objednala ? :) dakujem...ved ty máš aj svoje pekné :)

      Odstrániť
    3. mam ich zo stranky www.sexyvlasy.sk :) a bohuzial nemam:D ale dakujem:)

      Odstrániť
    4. Ďakujem a prepáč, že ťa stále s tým otravujem, ale objednala si si len pás jeden ? alebo celý set ? :) čo je lepšie podľa teba ? :)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...