Black and yellow

Čauky!♥ Neviem ako to majú ostatní blogeri, ale ja mám vždy najväčší problém s vymýšľaním názvov ku príspevkom:D Takže dnes tak tématicky- čierna a žltá:D
Kedže nie som pripravená na tieto teplotné zmeny, kedy je raz 1000 stupňov, a potom zase -10, nikdy neviem čo na seba:D Aj s týmto som bola dnes úplne vedľa, kedže som skoro zhorela (hlavne na pani v čižmách). Outfit pozostáva z mojich obľúbených kúskov - koženky  z Číny, koženkových kraťasov z New Yorkeru, košielky z Bershky kabelky z Manga a okuliarov zo Sixu.

Musím sa s Vami podeliť o môj momentálny smútok, kedže mi niekto ukradol moju novú koženku zo Zary:(( Mala som ju v piatok u Nás v Jazze a niekto mi ju na drzovku zobral.. Ak viete o niekom, kto si prilepšil o bundu, dám aj finančnú odmenu, len nech sa mi vráti:/ Lebo predsa len, nebola najlacnejšia a kupovať 2 rovnaké bundy v priebehu mesiaca tiež nie je výhra. No nemám slov:/

Inak! Už mám modelingový kontrakt do zahraničia, takže môj pobyt na Slovensku sa kráti. Ked v pondelok dostanem víza, poviem Vám to oficiálne:) Zatiaľ si môžete tipnúť:)


Prajem pekný deň!!:-**















10 komentárov:

  1. Pěkný outfit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný outfit, miluji kombinace žluté a černé, ale skoro nikdo to nenosí :(

    JIJINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi sa mi páči tvoja bundička :)

    Giveaway na mojom blogu:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj..možem sa spýtať...už nwm presne najst tu fotku kde som ju videla..ale take červene sačko si mala...možem vedieť odkiaľ..strašne sa mi páááči B-) ď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahooj, tusim, ze viem ktore:) je to bundicka a je z H&M:)

      Odstrániť
  5. Vyzeráš perfektne! Krásne fotky, outfit, dizajn blogu...dokonalé. Som rada, že som natrafila na tvoj blog, je skvelý :)

    Budeme rady, ak sa pozrieš aj na náš blog o móde a napíšeš nám svoj názor: http://apairoffriends.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...