Zhrnutie týždňa

Zdrastvujte!:) Po opäť dvoch týždňoch tu máme nové hrnutie týždňa:) Bola som na výlete v Bratislave, kde som sa bola pozrieť na moje kamosšky Missky. Aj ked sa neumiestnili, pre mňa boli najkrajšie a bola som veľmi pyšná! Potom som oslávila svoje narodky vo veľkom štýle:D Zúčastnila som sa aj rozlúčky mojej nevestičky Mišky, ktorá má už v piatok svadbu, tak sa neviem dočkať!:) Konečne som zohnala družičkovské šaty, tak mám srdiečko na pokoji:) Kedže som sklamaná z prístupu v obchode Victoria Mailand, kde sú maximálne neprofesionálni a je to na zaplakanie:D Ako pozerám, je to dosť fotiek, takže zhrnutie týždňa rozdelím na 2 posty:) Prajem Vám pekný deň, ja mám zajtra prehliadku v Bratislave, takže tam opäť cestujem:DD V tom vlaku by som už mala bývať:)




Outfit na Miss




Saška, ja a zuško

Macko v krajine čerešní

Fotograf dňa

Správa od Paťky: páčia sa ti tieto šaty?

Moja odpoved:D 

Erika, máš trochu suchého šampónu na vlasoch:DDDD

Ked sa Erživ cíti ako kráľovná:D

Soho a jej kari polievka s kokosovým mliekom a banánmi:D


Moje tofu:)

Pekné šaty v Zare, ale vpredu zle stáli:/

Ked som si vyberala outfit na Miss:)

Bratislavka ajoj


Ked som oslavovala narodky:)

krásny večer!

Hviezda aj s Kikuškou!

Boli sme aj v showroome Dadoo a mali tam takéto krásne Dolly sukničky:)


čajky sa zladili

s mojou čačkou

opustili sme sa:D



Raňajky od Simonky

Milujem ju♥




veľmi som sa v Ba opustila:DD

Tieto hranolky som videla na instagrame, tak som ich musela vyskúšať a boli dokonalé!!!


Raňajky u Kikušky

ružičky od Simonky:)

Bride to be a rozlúčka so slobodou:)

Takéto pekné slamky sme mali:D

otváranie darčekov

súťaž, že kto spraví najkrajšie svadobné šaty z toaleťáku:D Ale nevyhrali sme s Paťkou:/

Paťka, ja, Mirka

Moja najviac parťáčka Paťka:-*

dobre bolo:D



Môj krásny frajer


Motorkár storočia

alien

18 komentárov:

  1. Skvělé fotky :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lenocka, tie okuliare modre mas odkial prosim?:))) krasna si!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne foto a je škoda, že nevyhrali tvoje favoritky:( ja som držala palce simonke aj som jej poslala hlas:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš úžasné outfity! Poslední fotka je dost dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Leniiiii, odkial mas tie leginky na prvej fotke?? Inak si prekraaaasna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeem:) a su z tezenisu..kožené nohavice:)

      Odstrániť
  6. Ooo toľko jedla akurát keď sa chystám cvičiť! Prestanem sem chodiť haha :D Inak tie hranolky boli v BA či KE? Keď BA tak samozrejme musím skúsiť! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V bratislave, ako je nove Mondieu! Chod tam urcite! najlepsie hranolky v zivote!!♥

      Odstrániť
    2. Ďakujem, vyskúšam! ♥♥

      Odstrániť
  7. Brýle na poslední fotce jsou boží!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Leniii...dlho nebolo videoo..uvítala by som nejaké o oblečku a móde..alebo o makeup :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. strasne dlho chcem spravit video, ale nemam kameru momentalne:/ skusim si pozicat a spravit nejake konecne:)

      Odstrániť
  9. Ved nemas ani jednu vyrazku na tvari... podla mna riadne prehanas s tym ake mas akne.... pretoze nemas a ani si nikdy nemala, par vyraziek nerobi akne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Opakujem..ak by som roacutan nepotrebovala, lekárka by mi ho nikdy nepredpísala. mozes sa prist spytat mojho frajera alebo kamosiek, aku som mala plet:) nebudem tu nikoho presviedcat..trapim sa s tym 3 roky a na blog si nedavam fotky, kde mam celu vysypanu tvar..a po dalsie, momentalne beriem uz 2 mesiac lieky, tak sa mi to uz lieci a je to ovela lepsie:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...