Zhrnutie týždňa

Zhrnutie týždňa, alebo skôr posledných 2:) Posledné dva týždňe som prežila všelijako:) Bola som s Eguškom na výlete vo Viedni a Bratislave. Pokúpila som si tam niečo, tak Vám to nafotím:) Boli sme však len na jednu noc, takže sme toho veľmi nestihli. Ale aspoň som konečne šla do Štúra, kde som sa chystala už asi rok, len mi stále mi do toho niečo prišlo.. Trošku som sa opustila, aj svoju diétku a dala som si chlebík s vajíčkovou pomazánkou a bola dokonalá. A k tomu aj cena, pretože v Bratislave sú všade oveľa vyššie.. Cez týždeň som fotila s Kikuškou polaroidy, aby som ich mohla poslať do agentúry. Dali sme si raňajky v Domeničku, čo je naša tradícia a Kika to takto pekne nafotila:) Olievačku som prežila v zdraví a dokonca aj Ega som v utorok oliala:D
Včera som bola fotiť pre Soničku Skoncovú jej projekt I love kuku a deň sme si naozaj užili. Ešte to nebudem publikovať, až ked to vyjde na svetlo sveta, ale máte sa určite na čo tešiť:) Z 2500 dievčat si vybrala Sonička 5, ktoré to s ňou nafotili:) Styling aj všetko okolo toho bolo perfektné, o makeup sa postaral Suši (určite ho budete poznať z rôznych prehliadok a líčení, pretože je fakt macher), fotil to Tomáš Thurzo, spoznali sme aj Soničkinho Roba, ktorý je hlavný ujo kuku a staral sa nám o styling a backstage fotky a bude aj videoooo:) Bola tam inak aj Jojka a Fashion tv, lenže ja ked mám rozprávať na kameru, tak som jak obarená a neviem normálne rozprávať, takže dúfam, že nebude veľmi hanba:D Ja sa už neviem dočkať inak na fotky!:)

Foto: Kristiana Vavreková :)
Večera v Soho Bratislava:)

2 kuriatka

Je to nezvyk ísť v nedeľu večer do jazzu a dať si polievku, čaj a limonádu:D
Zlatý dážd, čo mi dáš? (ci jaký rým:D )
Číslo 8 ma od Miss všade prenasleduje:D Aj v posilke:)
Ajoj!! Ideme!
Nakúpené
Jaké prasiatka boli v Auparkuuu!!
Ja neviem uš...nemám slov na toto:D

sestričkovanie so Zuškom

Splnil sa mi sen a konečne som zohnala Tamagochi, ktoré zháňam už 2. rok!

Pekné obláčiky:)
Coming soon:)
Raz, ked sa starý rozhýbe, by som chcela takýto prsteň:D

Takúto bunidčku si kúpil Eguško:)

Štúr a mňamky
Eguškova mamka už bola na Ega pripravená vo vani:D
Bola som aj na novinke aquaclean, napíšem Vám o tom príspevok?

Moje dvojča, moja polka, moje šerdco
laškovanie
Eržibetka

Kaska je vlastne ja v malom:D

Raňajočky s Luckou

Malý gratulant pre mamku

2 gratulanti

Ako ten čas rýchlo letí..asi 2 roky dozadu:)

Slim

Najkrajší cyklista v Košiciach
I love KUKU
Celý tím:)
Pyšná na môjho Macka
S egom sme zaviedli novú tradíciu- pred odchodom z Optimy aspoň 4 minútová masáž:)
Odfarbovanie vlasov:)

Ked zhrešiť, tak poriadne:) A ešte sme to dostali ako pozornosť podniku zadarmo:) V mondieu Bratislava:)

Nie je nič krajšie, ako sa na takéto niečo iba pozeražťD
Takto:D

Večera s Kikuškou
Takýto makeup sme mali na fotení:)
Pripojiť sa, alebo nepripojiť sa?:D

Nové poláče:)
ootd:)

Macko a ja, ja a Macko♥

Macko ootd:)

34 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teším sa na I love KUKU fotky :) pekný post!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S tím výrazným líčením na druhé fotce ti to hrozně sluší :)
    A stejně tak s tím kloboučkem! takový bych hned brala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Samé nakupovanie a pretŕčanie sa. No to je ale život.. A kedy už začneš robiť niečo naozaj užitočné?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow, to je závisť.. Ked si to môže dovoliť, tak co..vidno, ze ty so svojim životom nie si spokojná, tak niečo pre to rob, aby bol lepším. Dopraj a bude ti tiež dopriate 😊 Lenka, super post ako vždy, nech sa darí naďalej 😊

      Odstrániť
    2. Vôbec jej nezávidím, len ju ľutujem, že dni vypĺňa takými prízemnými aktivitami. Len si prečítaj zhrnutie týždňa za posledné obdobie, a uvidíš či tam nájdeš niečo naozaj zmysluplné. Ja som so svojím životom spokojná, neviem ako si na to prišla, že by som nemala byť. Lenkin životný štýl sa hodí skôr pre nejakú -násťročnú a nie pre dospelú osobu, len to som svojím komentárom chcela povedať. Veľmi inteligentná asi nie si, keď si to nepochopila.

      Odstrániť
    3. Ahoj:) Najprv som sa nechcela vôbec vyjadriť k tvojmu komentáru, ale ked si napísala, že ma ľutuješ, tak mi to nedalo:) Ver tomu, že ma naozaj nemáš prečo ľutovať...Mám úžasný život a za nič na svete by som ho nemenila. Všetko, čo mám, som v živote dosiahla sama a osamostatnila som sa skôr ako veľa ľudí v mojom okolí, a som na to pyšná..všetky kamošky bývajú s rodičmi aj ked sú už dospelé a nikdy som to neriešila, žeby som ich napr ľutovala. Každý je strojcom svojho vlastného osudu a myslím si, že ak by som si našla "ozajstnú" robotu niekde dajme tomu v cestovke, naozaj by som sa necítila nejak špaciálne užitočne..ba naopak. Som rada, že mám možnosť cestovať, stretávať sa s ľudmi, na ktorých mi záleží a užívať si život, kým som mladá a môžem. Nechcem byť raz stará a ľutovať, prečo som to a to nespravila, ked som ešte mohla. A čo sa týka blogu, nemyslím si, žeby niekoho zaujímalo, či som zaplatila načas podnájom alebo či som bola na daňovom úrade. Nepíšem tu celý harmonogram môjho dňa, a ver mi, že to nie je nakupovanie. Ak ti vadí moja osoba a môj životný stýl, nikto ťa nenúti tu byť a čítať moje príspevky ( ktoré asi čítaš, kedže vieš o všetkých zhrnutiach týždňa:). Nemôžeme vyhovieť každému, aj keby sme chceli. Odo mňa len toľko:)

      Odstrániť
    4. Lenka. super odpoveď, nedaj sa a užívaj života dokiaľ môžeš, presne tak, ako si to napísala :)

      Odstrániť
    5. Pochopila som to veľmi dobre a je to aj tak závisť, inak by si nic nenapísala a netrápilo by ta, ci to, co tu pridáva, je užitočne..je to blog o jej živote, ktorý si myslím, žije fakt naplno, je šikovná a darí sa jej..tak chod si nájsť nejaky iný blog staršej dospelej pani, ktorý ta naplní zmysluplnosťou a užitočnosťou..

      Odstrániť
  5. Leňkoo napiš o tom čistení aquaclean ak by sa ti chcelo :)
    a aký máš rúž? ten červený? je super....
    a z tých všetkých dievčati si naj ty, maš skrátka neprekonateľnú charizmu, tak ako aj Soňa....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napíšem o tooom:) A ten rúž je Pupa Matt chic 300, ale už sa nevyrába:/ Ale majú teraz náhrady matných rúžov, tak snád je nejaký podobný:) A dakujem krásne!!

      Odstrániť
    2. ďakujem za tip :) a PUPA by vážne mala pouvažovať nad tým, aby si bola ich slovenskou "ambasádorkou" :P
      Nech sa ti darí Lenka :)

      Odstrániť
    3. No mali by pouvažovať:D Nebránila by som sa tomu:) A dakujem:-*

      Odstrániť
  6. Lenka odkial mas kozenku na poslednej foto? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lenka nelam si hlavu komentarmi typu "kto to ma citat ..." atd. Zavist je najhorsia ludska vlastnost a myslim, ze si sa uz aj sama presvedcila ze takychto ludi pribuda a pribuda. Si uzasna v tom co robis, inspirujes, rozdavas svoju energiu a charizmu, a je radost sa na teba pozerat cim dalej, tym viac :) Ignoruj neprajnikov, zrejme ti len zavidia tvoj rozpravkovy zivot a nevedia sa s tym vysporiadat :))) si dzi-va!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeeej, to je aké pekné:) dakujem krásne za tvoje milé slová, veľmi si ma potešila:) Dakujem ešte raz!

      Odstrániť
  8. Lenka uplne zlatunka na polaroide siiiii.taka ňuňu ňuňu len za lička vyštipkať. A ser a tych co ti tu pisu hovadiny.ani sa k tomu nevyjadruj.nemas komu co vysvetlovat. Cmuk puk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skvele souhrn fotek, jsi krasna:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super polaroidy , teším sa na príspevok o aquaclean a taktiež aj na všetko okolo I love Kuku :)
    kde si zohnala tamagotchi ?
    Držím ti palce , nech sa dostaneš na VS a budeš po boku Candice ♥ n_n

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Lenka perfektny make up,velmi ti pristane linka!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Lenka...a ako to,ze nepredvadzas na BMD?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lebo sa tam predvadza zadarmo:) a nebola by to velka vyhra cestovat az z ke:D

      Odstrániť
    2. to fakt????? toto je slovensky modeling..a ja sa uskrnam, ked za prehliadku distanem 30-50e..tu na SVK..to este mozem byt rada

      Odstrániť
    3. posledne 2 roky je takýto modeling na Slovensku, je to skôr na hanbu:D všetko chú všetci zadarmo:)

      Odstrániť
  13. Máš moc hezké a velké oči :)
    Jinak vypadá to, že sis týden užila :)... pěkné fotky

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. odkial je tamagochi? plsss :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dostala som od kamošky:) ona ho má ešte asi z detstva:)

      Odstrániť
  15. Ahooj..Inak tvoj Eguško má aj reálne krstné meno? Asi sa nevolá Eguško, čo? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...