White lady:)

Alohaaa!:) Nový outfitový post je tu:) Na sebe mám pár noviniek. Včera bolo krásne slnečno, tak som sa nevedela dočkať, až sa vyletním a dám do obľúbenej bielej kombinácie:) Na sebe mám nové slip ony, ktoré majú hadí vzor, novú kabelku Michael Kors, ktorú som kúpila v Pandorfe (darček od Eguška na moje blížiace sa narodky:), zlaté pilotky som všade zháňala a našla som ich na www.letnyhit.sk, majú tam okuliare za super ceny, nie ako v obchodoch..Takže určite odporúčam! Bunidčku mám požičanú od Egovej sestričky Sandričky a milujem ju:)

Možno Vám spravím aj New In príspevok, že čo som si zadovážila vo Viedni:) Nie je toho veľa, ale sú tam pekné kúsky:) Zajtra mám to fotenie so Soničkou Skoncovou a dievčatami a ja sa už neviem dočkaaaaať!!! Juchuuu!:)

Ja Vám prajem krásny víkend!!! Cmuk










Bunda: Egova sestrička
Rifle: Detské H&M
Tričko: Primark
Kabelka: Michael Kors
Slip on: Office shoes
Hodinky: Michael Kors
Okuliare: www.letnyhit.sk


20 komentárov:

  1. slip ons majú krásny vzor! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau krasa ☺ kde si kupila prosim ta rifle su mega ��!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Tak to asi nič škoda ale máš ich skvelé :-) koľko ťa vyšli?

      Odstrániť
    2. Tusim 15 eur, lebo som mala ten 25% kod na zlavu:)

      Odstrániť
  3. Lenka krasne,jedine co mi kusok vadi su tie kratke silonkove ponozky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vadi aj mne a vsimla som si to az na fotkach, haha:D

      Odstrániť
    2. to nic,to je take nepodstatne :-) outfit je super

      Odstrániť
  4. ty si schudla ? vyzeráš veľmi chudučko ....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, ale iba trochu..a musela som kvoli modelingu:)

      Odstrániť
  5. Skvělý outfit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. http://uk.businessinsider.com/michael-kors-loses-best-idea-status-2015-4 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásna si :) akú to máš prosím ťa veľkosť?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherný outfit, veľmi ti to svedčí :) a tie rifle sú fakt skvelé :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kabelka je krasna. Zaujimalo by ma ako vyzera ked ju mas na tom dlhom popruhu ako crossbody.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úžasná jsi! :) Brýle, džíny a boty jsou super.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Lenka môžem sa spýtať odkiaľ máš tie nové slip ony s hadím vzorom? Sú naozaj krásne :)) A ty vyzeráš fantasticky ako vždy ;-) , pozdravujem , Janka.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. strašně moc ti to sluší, vypadáš jak anděl a na té první fotce jak máš vlasy na stranu vypadají skvěle :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Lenkaaaa ten miso 2 je nadhernyy :) za kolko si ho zohnala v pandorfe?

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...