Sweet one again:)

Čaute:)) A je tu Veľká Noc:) Moje najviac neobľúbené sviatky:D Samozrejme, že je pekná celá tá atmosféra okolo toho, ale kedže sa musím držať na uzde a nežrať, ako vždy všetky sviatky, je to ťažšie:D  Haha:D Po dalšie..neznášam olievačku:D každý rok sa s Egom pohádam, lebo on je šialený a už dnes mi vravel, že sa nevie dočkať, že ma vyšibe a vyolieva tak, že na neho zavolám až políciu:D Juchu:D Už sa neviem dočkať:) Kedže v pondelok ideme s Egušom na výlet do Viedne, myslela som si, že to nejak vynecháme:D Ale vidím, že nie:) Na druhú stranu, o tom sú tradície:) Pamätám si, ako som bola malá a ako sme sa vždy skrývali pred bratrancom, a snažili sa ho prehovoriť, nech oleje iba mamku:D Potom som bola každý rok "chorá", takže to poväčšine bola už iba voňavka:) Až kým neprišiel Eugen do našej rodiny:D 
Ako ste na tom vy a olievačka? Taktiež junemáte rady, alebo ste ako moj Macko, ktorá olievačku miluje?:D 

K outfitu: Je ťažké sa obliekať v tomto šialenom počasí, kedže raz sneží, prší, svieti slnko, fúka:D Človek nevie, či vybrať plavky alebo zimný kabát:D Outfit je na také akurátne počasie. Mám skombinovanú sukňu s pepitovým vzorom, bielu blúzku s čiernym golierikom, ružovú koženku, ktorú teraz nosím veľmi často, a ostatné poznáte. Už by sa mi zišla nová čierna kabelka, kedže tohto Miša nosím stále. Noazaj sa oplatí investovať do poriadnej drahšej kabelky, lebo táto vydrží hocičo. Ostatné kabelky, čo mám vyzerajú hrozne aj po mesiaci používania. Miša mám už 2. rok a prežil si so mnou asi všetko:D Ale už by to chcelo zmenu:) Len musím nájsť nejakú poriadnu náhradu:)

Odo mňa všetko! Prajem krásne sviatky!!:-**










Bunda: F&F
Sukňa: z Číny
Topánky: H&M
Čiapka: Terranova
Kabelka: Michael Kors
Košeľa: Mango


13 komentárov:

  1. Veľmi ti to sluší a mám pocit, že tá čiapka tomu dodáva ešte väčší šmrnc ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny jarný outfit, najviac ma však zaujala tá krásna bundička :)

    LeroseP

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Slovenska Candice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc Ti to sluší, jsi jako panenka :)

    Já Velikonoce brutálně nesnáším, to jsou nejhorší svátky :D proč u nás nemůžou probíhat tak mírumilovně, jako všude jinde, kde se jen hledají vajíčka? Nee, u nás to musí obsahovat násilí.. Fuj, ať už jsou pryč :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak si ty svátky pohodově užíj a stejně tak Vídeň :)) Outfit je naprosto úžasný!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš brutálne nohy aj ja si prosím také:D..aj tebe prajem krásne sviatky, tiež namiesto oblievačky ma skôr navoňajú:)
    Krásny outfit a páči sa mi bundička:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsi moc krásná :) a máš super vkus, ale v tomto bych asi umrzla... :D.
    Jinak na Velikonoce bych také nejraději někam odjela :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je skvelee že ťa vybrala Soňa !!!! :) http://sonaskoncova.sk/2015/04/my-top-5-%E2%99%A5.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj!
    Sme nová stránka, ktorá by chcela propagovať slovenských bloggerov! Radi by sme propagovali aj Tvoj blog! Len naša stránka iba začína. Pokiaľ Ťa ponuka zaujala napíš nám správu :) Na bf nás nájdeš ako stránku Slovak bloggers

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj chci se zeptat čo deláš pro svou postavu fakt bomba hlavne ty nohy . diky za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pekná sukňa! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...