Miss Slovensko

Tak a je to tu! Súťaže Miss Slovensko sa nezadržateľne blíži a ja som veľmi zvedavá, ako to dopadne tento rok, pretože tam mám až tri kamarátky- spolubývajúce z Istanbulu:) Aká náhoda, však?:) Ani by mi nenapadlo vtedy, že tam sedím na izbe s troma finalistkami:) Miss Slovensko zdvihlo za posledné roky úroveň a ľutujem, že som radšej nešla na túto súťaž a ale na  Miss Universe, nevadí:D
Ako ste na tom vy? Máte svoje favoritky? Ak nie, chcela by som Vás poprosiť zahlasovať za moje kamošky Simku a Kikušku:) Ja tam budem na finále, tak sa už strašne teším, ako ich uvidím naživo:)




 SMS na číslo 9973 Kikuška

 SmS na číslo 9978 Simik




Ak by ste nevedeli za koho hlasovať a chceli by ste pomôcť detičkám z kardiocentra, kdetieto peniažky za sms idú, tak by som Vás chcela veľmi pekne poprosiť o hlas pre moju Simonku 9978 a Kikušku 9973! Dakujeeeem! ♥


3 komentáre:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...