EOS again:)

Ahoj ahoj! Dnes som chcela pridať recept na raw guličky, ale kedže ma sklamala technika, musím improvizovať:) Strašne veľa z Vás sa ma stále pýta na eos, a ešte ku kľúčovým slovám ako nájdete môj blog, je Eos balzam na prvom mieste:)
S Eosom som sa prvýkrát stretla v klipe Miley Cyrus- We cant stop a potom som iba hľadala na nete, že čo to je za guličku:D Kedže som hľadač obecný, našla som to asi za minútu:) Na výber je niekoľko farieb (každá farba, iná príchuť), ale mne sa najviac páčila ružová a na nete som našla, že je aj najlepšia. Vonia dokonale, ako po jahôdkach a ešte lepšie chutí!! Kvôli liekom si teraz musím nonstop balzamovať pery, aby sa mi nevysušovali a eos je mojím záchrancom. Hlavne na noc si ho dávam a ked sa ráno zobudím, mám ich také vláčne, ako keby som si ich predchvíľou balzamovala. Obsahuje to bambucké maslo a vitamín E. Nemá to žiaden výrazný lesk. Určite to odporúčam každej jednej, ktorá má dosť suché pery a má rada takéto milé balenia:)

Ja som si od predošlého príspevku zadovážila dalšie 2- čiže mám jahodové, mentolové a mandarínkové. Jahodové bolo moje naj, ale mentolové je zase niečo iné. Má chladivý efekt a chutí tak fajne mentolovo. Sklamaním je mandarínkové, ktoré je nechutné a divne vonia:D

Už sa teším ako sa mi moje minú a vyskúšam nejaké iné. (Btw svoj prvý jahodový mám už rok, používam ho každý deň a mám v ňom ešte polovicu) Takže aj ked je cena pri eosoch vyššia ako nejaký balzam labello, oplatí sa to podľa môjho názoru:)


Ja som chorá ako pes a nemám hlas, tak sa idem liečiť a Vám prajem pekný večer! XOXO



8 komentárov:

  1. Ja stale premyslim zda koupit nebo ne. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eos maju uz ajv DM, stoji myslim 7,50e ale maju slaby vyber prichuti..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už ich majú aj v Galérii v DM :) ale len nejaké 4 príchute :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Malinovy a oba melonove su takisto vyborne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hľadač obecný :D
    Vďaka za tip. Lenka myslíš že parfums dováža originál parfémy? lebo často ženy v diskusiách píšu že sú tam aj fejky...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Za chvíli se už i já přesvědčím jaký EOS je. :-) Mám objednaný summer fruit.
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som ho dostala na Vianoce, ale popravde pre mňa žiaden zázrak sama by som si ho už nekúpila... ale vonia krásne a vyzerá tiež rozkošne to sa musí nechať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja ich mam 9, su uzasne:) je to zavislost:) Ak mate zaujem baby kludne mi napiste.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...