Battle makeupov

Ahojte! Ako sa Vám darí?:)
Na dnes som sa rozhodla Vám napísať nejaký beauty post, lebo tu už dlho nebol:) Vybrať si makeup je pre mňa najväčší boj:) Musí spĺňať príliš veľa kritérií a kedže momentálne používam Roaccutan ( možno Vám o tom napíšem post, pre Vás, ktoré ste nad tým uvažovali a máte problematickú pleť), je to dosť ťažké:) Potrebujem makeup na suchú pleť, nech je vysokokrycí, lenže také nie sú:D Pretože ak sú krycie, tak sú  na mastnú pleť a ak sú hydratačné, tak veľa nezakryjú. Chcem Vám ukázať makeupy, ktoré ja používam posledné obdobie.



Prvým Makeupom je moja novinka. Bourjois healthy mix. Kedže som bola minulý týždeň zúfalá, že mám hrozne suchú pleť a vyzerám otrasne:D , náhodou mi kolegynka odporučila tento makeup. Že je super hydratačný. Dala mi vyskúšať vzorku a na moje počudovanie, musím povedať, že je skvelý. Vychytila som aj zľavu v Mariannaude 20 %, takže vyšiel na 11,20 , čo nie je až taká vysoká cena. Je úžasne hydratačný, kryje dobre, aj ked teraz kvoli môjmu stavu (čisteniu z liekov), neprekryje všetko, a musím si dávať ešte korektor, je to asi najlepší makeup, aký soom vyskúšala za posledné 2 roky. Určite odporúčam!!


Tí, čo ma sledujete dlhšie, viete, že už asi tretí rok používam Vichy Dermablend a je to môj favorit (Bourjois ho už asi prebil). Tento makeup má najlepšiu kryciu schopnosť zo všetkých makeupv, ktoré som kedy vyskúšala. Je síce silnejší, ale 25 nude má krásnu farbu a super sa prispôsobí:) (Bohužial mi je momentálne tmavý a vyskúšala som o odtieň svetlejší -15 opal a je hrozný..aj akokeby mal konzistenciu inú). Ak hľadáte makeup, ktorý bude vysoko kryť a nebude Vás vysušovať, tak je to určite tento. Nevýhoda je, že stojí okolo 26-28 eur, čo je podľa mňa dosť:)



Tretí makeup je Like a doll z Pupy. Nanáša sa ako kvapky takou divnou "pumpičkou". Je hydratačný na suchú pleť, avšak nie je až taký krycí, takže musím použiť ešte niečo. Je to niečo silnejšie ako bb cream a vyzerá úplne prirodzene. Ak by som nemala pleť, akú mám, tak by som používvala len tento. Takže dievčatá, ak chcete makeup, ktorý Vás jemne rozjasní, dodá Vám tú správnu farbu a máte peknú pleť,  toto je tá správna voľba:) Cena je 12,90.




Dalším v poradí je Rimmel Wake me up. Nie je nejak špeciálny a musím ho miešať s púdrovým essence makeupom. Je hlavne na peknú pleť bez nijakých fliačikov alebo nedostatkov. Má však v sebe jemné čiastočky, ktoré Vám rozjasnia pleť. Pre mňa je najkrajšia vôňa, pretože Rimmel má skoro všetky makeupy s rovnakou vôňou a mne to pripomína základnú školu, ked som si asi v 9. ročníku kúpila svoj prvý makeup:) Cena je okolo 10 eur.


Posledným pánom na holenie je púdrový makeup essence. Je skvelý ak máte mastnú pleť, pretože pekne zmatní pokožku a vyzeráte ako bábika. Avšak na suchú pokožku by som to nedoporučovala. Ja ho používam aj na miesto korektoru na fliačky. Stojí tuším 4 eurá a odtieň mám 04 Ivory, ale až taký svetlý nie je.



To je všetko k mojim tipom, ak máte aj vy nejaké obľúbené, tak mi to napíšte do komentáru:) Pekný deň!! XOXO

13 komentárov:

  1. ROA nie je určený na ťažkú formu akné? Na fotkách vobec nevyzerá že máš problémy s pleťou a už vobec nie že by si potrebovala brat lieky ako roaccutan, ten by som nikdy dobrovolne nebrala..
    Inak ak môžem odporúčiť super krycí mejkap je to od estee lauder - maximum cover sa tuším volá, v takej modrej tube. stojí okolo 40eur ale ja ho mám už asi 7mesiacov a som možno v polovici.. je perfektný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, že toto si zrejme nikto nikdy neprečíta, ale nedá mi a zareagujem. Ja tiež užívam roa. Tvár mám mastnú, že by som si mohla založiť fabriku na olej a akné na lícach, síce nie silné, ale je tam už 9 rokov!!! 9!!!! Tiež by ste mi roa nedoporučili takto na prvý pohľad, ale keby ste videli môj chrbát, zaplakali by ste. Ja som mala na chrbáte tak silné akné, že som nemohla ležať!!! Netreba to posudzovať podľa fotiek, mne tiež naordinovala roa, až keď mi jazvy na lícach ostávali a chrbát bol taký boľavý a plný akné, že som mala krvavé tričko!!!
      S akné som si prežila veľa, snažila som sa s ním zmieriť, zmenila som kompletne svoje stravovanie a životný štýl. No vždy keď sa našiel muderlat, čo mi povedal, že šak to neni až tak hrozné :D alebo že si mam kúpiť čistiacu vodu, išla som vyletieť z kože!!!

      Preto žienky, neposudzujte na prvý pohľad, lebo všetko môže byť inak.

      Odstrániť
  2. Ten od Rimmelu ma naozaj zaujal a keď miniem ten, čo používam teraz, asi sa po ňom pozriem. :) super článok!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rimmel Wake me up jsem zkoušela, ale moc mi teda nevyhovoval. Daleko raději mám od této značky makeup Lasting Finish nebo BB creamy:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja tiež používam ten Bourjois, síce mám pleť skôr zmiešanú, vyhovuje mi a chválim ho =).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyskusala som už asi 20 makeupov aj od Lancome, Dioru a kadekoho a najlepši na ktory nedam dopustit je Max Factor Lasting Performance.. vyborne kryje, pleť je pekna prirodzena no milujem ho.. :)) určite ho vyskušaj ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lenka ja používam makeup od Gosh s názvom X-Ceptional Wear Foundation dobre kryje a vynikajuco hydratuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takovýchto článků není nikdy dost, zaujal mě ten od Rimmelu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nejak som nepochopila, načo užívaš ROA ? nikdy som si nevšimla čo i len jednu vyrážku ... a keby aj, nechápem baby čo si ničia telo kôli pár vyrážkam na tvári ?? keby si totiž tie lieky potrebovala tak by to bilo do očí ... ale tak každého vec no

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S akne som sa trapila viac ako tri roky.. Mesiac po cisteni pleti som mala krasnu plet a potom som mala vysypanu tvar, kde som to mala pozapalovane a bolela ma cela tvar.. Mam zapal v tele a robilo by sa mi to vzdy..a kedze ani antibiotika mi nezabrali, dostala som roa.. Keby mi to naozaj netrebalo, kozna by mi to urcite nepredpisala:) ja sa chcem toho zbavit navzdy a nad branim Roa som uvazovala rok, az som sa nakoniec rozhodla:) a mam najslabsiu davku, aka sa da dat, takze to nie je koniec sveta pre mna:)

      Odstrániť
  9. používala jsem wake me up a je pro mě top z makeupů, ostaní neznám :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nevím co je ROA a proč jsou všichni v šoku, že to bereš, ale moje spolužačka měla šílenou pleť s akné. Koupila si v lékárně prášky Acenavc, které brala tři měsíce - berou se tuším nějak 10 dní, pak tři týdny volno, zase 10 dní, tři týdny volno, 10 dní a volno.. A jako musím říct, že pleť má teď po těch třech měsících nádhernou! Pokud je ROA něco extra silného a špatného pro tvoje tělo, zkus ještě tohle :-) Na netu jsem tyhle prášky viděla za 200kč :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja som si akne prekryala makeupom z notina Catrice Camouflage za cca 4 eura a prekryl všetko potrebné :) a taktiež som užívala lieky ktoré popisujete ale väčšinou tie acenavc a po pol roku mi akne zmizlo

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...