Banánovo - jahodový chlebíček

Ahoj ahoj!! Už dlho tu nebol žiaden príspevok, tak som sa rozhodla niečo upiecť:) Už strašne dlho som chcela upiecť banánový chlebík, ale až teraz som sa k tomu dokopala, ale spravila som ho na takú zdravú verziu:)

Potrebujeme:

3 veľké  banány
pol hrnčeka olivového oleja
mletá škorica
1 a pol hrnčeka rozmixovaných ovsených vločiek
pol lyžička kypriaceho prášku
3 jahody
sušené brusnice, slivky a oriešky

Postup:

Najprv som si rozmixovala v mixéri banány na kašičku. Pridáme olej a taktiež rozmixujeme, nech to má dobrú konzistenciu. Pridáme škoricu, ja som dala od oka, a dosť veľa, pretože som to chcela mať také poriadne škoricové:)
 Pridáme múku, kypriaci prášok do cesta a všetko pomiešame. Kedže to bolo také hustejšie, tak som ešte rozmixovala 3 jahody a pridala do cesta.
Vystlala som plech olivovým olejom s kokosom, vyliala cestu a do toho zamiešala mandle, lieskové oriešky, brusnice a sušené slivky:)

Dáme zapiecť na 40 minút na 180 * C!!!

A nech sa páči, koláčik je na svete!!:)

(P.S. ja neviem jedlo aranžovať, ani pekne odfotiť, takže fotky sú hlavne na predstavu, nie kochanie sa:DD)







Smootie: špenát, polka banánu a jahody:)

7 komentárov:

  1. Ooo to by som mohla vyskúšať! Síce si to asi prispôsobím podľa toho, čo doma nájdem, lebo sušené hrozienka ani slivky nelúbim, ale vyzerá to skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda, že si nemôžem odhryznúť, lebo toto vyzerá veľmi dobre!!:) Zapisujem si recept, niekedy ho vyskúšam:) **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle vypada skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňám, vyzerá to famózne:)..recept si zapíšem, musím ho vyskúšať;-)
    Šikovná si Leni<3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tenhle chleba mám moc ráda. Dělám ho trochu jinak, ale určitě zkusím i tento recept. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jahody a aj banány patria k môjmu najobľúbenejšiemu ovociu, takže určite vyskúšam. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...