40 shades of life party

Dobrý deň. Tento týždeň mám veľmi nabitý, takže nestíham pridávať na blog:/ Predvčerom som bola v Ba na prehliadke s názvom 40 shades of life, kde oslavovala Gabika Drobová a jej priateľ. Cestovala som o 5 ráno, takže kým som došla, bola som strašne unavená..Stala sa mi však jedna nemilá "príhoda" , že ma naháňal a sledoval jeden chlap,  a ja s plačom som zúfalo prosila o pomoc ľudí, a nikto mi ani len nepomohol..takýto my sme super národ..že aj keby sa niečo stalo, ľudia idú radšej dalej.. Je to dlhý príbeh, nechce sa mi to rozpisovať, ale som rada, že sa mi nič nestalo:/

Ale teraz na veselšiu tému. Stretko sme mali o 1 v Inchebe, kde sme mali fitting. Každá mala na papieri popísané, čo bude mať na sebe a aký make up bude mať. Skoro som umrela, ked som tam videla moju Caru♥ Toto nebude určite náhoda:D Som im povedala, že si šplhli:) Mali sme 2 typy spodného prádla. No ja som mala jediná také cudnejšie, kedže dievčatá to mali dosť eroticko sado-maso:D Ale vyzerali super:) O 4 sme mali líčenie v Makeupstudiu, kde som bola prvýkrát a vyzeralo to tam veľmi pekne. Po nalíčení nás Majka odviezla do Incheby, kde sme čakali na začiatok. Predtým sme však mohli byť na párty, vypočuli si tam asi všetkých slovenských spevákov a bolo tam okolo 300 ľudí tuším:) ( To jak ja na narodeninovej oslave v Trafe, kde sme boli 4:D ). Prehliadka mala 2 vstupy, jedna na pesničku Love me like u do, a v pozadí na plátne sme mali 50 shades of grey trailer a druhá bola Sugar od Maroon 5, kde sme sa mali blážniť a mali sme rôzne rekvizity ako lízatká:) Po prehliadke sme sa vrhli na švédske stoly, dali sa pomasírovať od thajských masérok (chrbát ma bolí neskutočne:D ) a o 1 som sa vybrala domov. Spala som u Kikušky, kde sme sa rozprávali dlho do noci a ráno som bohužial už musela ísť domov, kedže žiaden vlak do Ke už nebol voľný:/
Inak! Mám  jednu novinku, tak Vám to poviem, až ked to bude official:)  Dnes je dlhoočakávaná svadba, tak sa neviem dočkať! Juchuu!

Ajoj Leoši
Moja predloha♥

Popratám Vám?:D




Moja prekrásna parťáčka večera♥ Nikuška

 haštag no makeup:D

ide mi?:D

Láska večera:-*


Lollipop:)

Makeup sme mali krásny..Aj ked dosť tmavý na mňa, ale super:)

Maroš sa k nám pridal, ked videl, že nás tam masírujú:DD

10 komentárov:

  1. Je, tak to musela byt super akce :-) Moc ti to sluselo, ale je pravda, ze jemnejsi liceni oci mi k tobe sedi vice :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc ti to slušelo a líbí se mi na tobě to černé líčení :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta poslední fotka je vtipná. :)

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bola si krásne nalíčená a teším sa na novinku...:)) A mrzí ma, čo sa ti stalo :( Niekedy sa človeku rozum zastaví, čoho sú ľudia schopní... **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lenka mne sa vies co raz stalo..som sedela vo vlaku a trocha som zaspala... a zrazu som sa zobudila a oproti mne sedel taky tmavsi spoluobcan a masturboval na mne..riadne nechutne to bolo :-/.. odvtedy uz radsej nikdy nespim vo vlaku :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líčení je moc pěkně, i když je trošku tmavší, ale líbí se mi. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoooj Lenka, je mi luto s tym co sa ti stalo pri cestovani, je to hrozne... ja by som ti teda urcite pomohla ! :) btw nechces ist do sutaze face of fashion tv? podla mna by si sa na to uplne hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tá párty vyzerá celá úžasne! a hrozne sa mi páči tvoje líčenie, ty si proste typ človeka, ktorému sa hodí hocičo ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Leni presne si to vystihla ten nas narod skvostny.Mne sa tiez raz stalo,ze v preplnenom buse ma obtazovali 2 spoluobcania az som ich skopavala nohami,nech mi daju pokoj a pri tom ocami prosikala chlapov, kt.stali vedla a pozerali sa na to,az mozno po 10min cesty sa zo zadu ozvala starsia pani. NAOZAJ,HANBA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Lenka, to som ja Lenka �� ja som ti robila makeup na tuto akciu a uplnou nahodou som natrafila na tvoj uzasny blog, a velmi ma potesili krasne fotky z tejto akcie a ze sa Vam teda nasa praca pacila..mohla by som detail tvojho licenia zdielat na mojom instagrame? A v mojom portfoliu s tvojim dovolenim? Bohuzial mam len nekvalitnu foto �� prajem ti vela uspechou ��

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...