Zhrnutie týždňa

Ahooooj!!Jak se vede?:) Pozerám, že nejako meškám so zhrnutiami:D Aj minulý týždeň som vynechala:/  Čo sa týka mojich dní, ako posledný mesiac som cvičila, začala som behávať, čo ja som najväčší odporca behu, ale pomaly sa do toho dostávam:D Bola som tento týždeň cvičiť aj s trénerom, takže mám ešte stále svalovku a neviem sa poriadne postaviť:) Strašne chcem ísť opäť niekam do zahraničia, tak musím na to makať:) Konečne som si našla čas si pozrieť nejaké filmy a začala sa opäť učiť ruštinu. Takže je to pokrok, kedže som sa konečne donútila:D tento týždň mi konečne odtiahli auto, kedže je pokazené a dúfam, že sa mi čím skôr opraví a budem opäť brázdiť po uliciach:D Lebo tieautobusy v Ke ma už nebavia, kedže vôbec neviem kde ma čo zavedie a kde čo stojí:D
Včera som bola na oslave narodiek Paťky a Sandričky,  a bolo skvelo:) Prišla som domov o pol 5 asi:D Pre človeka, ktorý nepije je trošku ťažšie sa odviazať, ale ked mi pustia dobrú hudbu, tak som hned vo svojom živle:D
Som v poslednom čase závislá na kuracích krídelkách z Geronima! Ešte ja, čo nezášam chilli, tak tá sladká čili je úžasná:) Mňam! Ked už sme pri tom jedle, konečne som navštívila tú francúzsku kaviareň na hlavnej, ktorá ma zaujala hlavne výkladom, že tam majú Eiffelovku z makaróniek:) Kedže som ich jedla iba raz, a vtedy mi nechutili, bola som skeptická, ale musím povedať, že čokoládová makarónka prekvapila! A je to tam celé peknučké:)
To je všetko k mojim posledným dňom a teraz fotečky a popisy:) Cmuk






Moja budúca mačička♥



makeup od Sašky


Simonka vyhrala so žrebom 30 eur!!! A kedže ja som prispela 0,30 centov, dostala som 10:D Juchuu:)

Moje nové Wellington hodinky:)


Romanko v čakárni

Ked Mimka sa rozlúčila s etapou života a zmenila detskú lekárku za dospelácku:D

Krídelká!!!!!

Eguško a jeho stejčikč

Sluníčko a ty!
Ked sme boli v Paríži:D

makarónky s kávičkou:)

Konečne s Mackom:)


No neni to pekné?:)

Ked Vás frajer miluje aj ako malého šaška:D


Opäť raz:D


Zuško a olivy na cestu ako pravý gurmán

Tento týždeň mi dala zabrať s láskou:D ♥

pamätáte si na tattoo choker? Ked som bola malá, tak som to milovala a teraz som sa k tomu opäť vrátila:D

paťka♥

Ahoj




môj smiešok



Ked napíšete v rovnakej minúte to isté:D 
Fotila som aj nové snapy:)

Milujem jeho tvorbu, ako on kreslí! také raz budem mať po celom dome:)

životy:D

Mimka, Paťka

Moja kamoška z detstva Radka:)

fotograf nás miloval z Retra:DDD Kedže nám spravil asi tisíc fotiek:D

10 komentárov:

  1. perfektné fotky, milujem sledovať, ako si užívaš života! :D ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako sa volá tá kaviareň s tými makarónkami ? :) nech tam zájdem :) a zbožňujem tvoje zhrnutia !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejaky jean neviem co:D Je to hned pri Madal Bale, asi o 3 obchodiky a spoznas to podla makaroniek vo vyklade:) a dakujem:)

      Odstrániť
  3. Krasne fotky, ty jsi jak panenka :-) A na tattoo choker si pamatuji :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeej,tattoo choker, kde sú ty časy :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jej tvoj Eguško ma super účes! Milujem tieto copíky :) A ty si na druhej fotke s mačičkou nádherne nalíčená! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa pacia tie copiky velmi:)) odkazem eguskovi:)

      Odstrániť
  6. máš strašně krásnou barvu očí :)

    www.lettetomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...