Zhrnutie týždňa

Ahoooooj!!!
Ja si stále pri zhrnutiach týždňa uvedomím, ako rýchlo to beží:D Posledné 2 týždne som skoro stále pracovala, tak som sa Vám veľmi venovať nemohla:/ Dnes som bola s Peťou a Maťou na fly joge a stále sa neviem spamätať z toho, ako sme viseli dole hlavou, som taká dezorientovaná:DDD Ale bolo to super, zajtra budem mať svalovku určite všade. Kedže som už dvakrát videla dokument VS swim special, som brutal namotivovaná a budem na sebe makať. Konečne budem mať v robote voľnejšie, takže hlavne teraz marec bude prelomový a budem mať tehličky aj na lícach:D 
Cez týždeň som bola v Budapešti, a aj ked som si nechcela nič kúpiť, predsa len som si dačo zadovážila:) Sukňu s tričkom, ktorú ste videli vo včerajšom príspevku, potom inú sukňu, overal, kraťasy a najkrajšie kozmické topánky, ktoré mi zdrali päty do krvi:D Bola som aj v mojom Starbuckse na Mocha caffe, ale musím povedať, že sa nevyrovná tej z Tchiba, na ktorej som závislá:) Konečne som dnes skajpovala s mojou Agatou, neskutočne mi chýba:/ Začala som si dnes kzase opakovať azbuku a ruské slovička a chcem prejsť aj na španielčinu, kedže som už všetko pozabúdala a kedže som už mimo školy a nič sa neučím, cítim, že tak upadám:DDD
Inak! Boli ste na film Theory of everything? Joj bože, krásny dilm, veľmi sa mi páčil! Aj som si poplakala v kine:D
už mi také nič nenapadá, že čo mám nové, tak ja idem variť "starému" večeru:DDD
a inak! Niekto ma nanominoval do blogerroku 2014, tak mu chcem podakovať a ak chcete, tak by ste ma potešili, ak by ste za mňa zahlasovali:) Dakujeeeem:-*

XOXO



moje nové kozmické topánočky:)

Ajoj

S mojim mackom

Neviem či niekedy v starbuckse napísali moje meno správne:D

Sandrik

Pepa a ja, ja a Pepa

Everyday tattoo:)

Nová suknička

:DDD

ootd:)



Skvelý perníkový koláčik bude na blogu tento týždeň:)

Pomôž si sám, ked nemáš leukoplast:D

Takto si ja pripravujem jedlo každý deň:)

Prvýkrát som vyskúšala slávne quest bar a musím povedať, že som bola dosť sklamaná:/ *Hlavne z cinnamon roll:/

Lebo on je moje všetko♥

Krásne venovanie:DDDD♥ Od Ivky:-*



Everyday tattoo všade po rukách nohách:D

Toto som spravila Simonke na Vianoce, poznáte to?:)

V jednote je sila:D



S pepanom na ceste do kina

Pomaly, ale isto:)

Domeničko so Simonkou

Rodinka Paulických:)

Sim

tbt ked som chcela byť Misskou:D

22 komentárov:

  1. Moc se mi líbí kombinace růžového psaníčka a kožíšku :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky!! :)) Na tej prvej si úplne super rozkošná :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ani mne tie questbarky nechutia, ako tak sa ešte dal citrónový a jablkový koláč a kešu s kokosom, ale tiež žiadna sláva...:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dik za tip, aspon budem vediet, ktore si nemam dat:)

      Odstrániť
  4. ahoj super post ! ak by som sa mohla opýtať kde pracuješ ? ako aku robotu ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pracujem v obchode v auparku a zatial obyčajnu predavačku:) Ale to je iba dočasné:)

      Odstrániť
  5. Super fotky, ta seda sukne je krasna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj, ako ste sa vlastne s frajerom zoznamili???? svadbu este neplanujete? :P drzim vam palce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja svadbu planujem, on zatial asi nie:DDDD Ale nie, dufam, ze bude skoro:)

      Odstrániť
    2. a to zoznamenie? ;-)

      Odstrániť
  7. Lenka ako mozes odolat tym fajnotkam v San Domenico ked sestra si pochutnava a ty dietkujes? mas moj obdiv :)
    Ozaj, odkial je ten "Simonkin mix" + kam chodis cvicit? vďaka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to veľmi ťažké, ale bojujem sama so sebou:DD A mixit je zo stranky mixit.sk, kde si namixujes vlastne musli podla svojho zelania:) A cvicit chodim behat do zenskej posilky na štefánikovej ulici a bola som 2 krát na fly joge vo familygyme:)

      Odstrániť
  8. Lenka stale vychvalujes vone od VS ale vsade nachadzam len telove spreje , to mozem normalne pouzivat ako vonavku?alebo len nastriekam ako nejaky rozprasovac ? :D dakujem:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Voňavky su super, ale ja mam najlepsie skusenosti s tymi sprejmi telovymi:) Dlho vydržia a krásne voňajú a ja som si to striekala ako voňavku, veľa a všade:DDD Love spell je dokonalosť!!

      Odstrániť
  9. Tiež som dnes bola na Fly joge, niečo šialene :D ..ale pači sa mi to..doteraz nechapem ako som dokazala sa dať dole hlavou aj všetky tie cviky zvladnuť...aj som ta dnes stretla, si prekvapivo vysoka dosť :D aa zamyslena :) ..peknyy dnik Lenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anoo?:) A kde si ma videla?:) Podla mna som bola hladna a nie zamyslena:DD

      Odstrániť
    2. okolo 14:30 na Mart. mieru :) je to možne :D tiež sa podobne chmurim :D

      Odstrániť
    3. no toto:DDDpresne som myslela, ze to vtedy:)to som sa ponahlala domov si navarit obed, lebo som zomierala:DD

      Odstrániť
  10. Ahoj dneska som ta videla so sestrou na kovacskej uplne zlate ste boli som sa s vami chcela aj odfotit ale.. Som bola akurat v aute :/

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...