Start and stop!

Ahoj! Ako sa máte? Ja skvelo:) Mám momentálne také vesselé obdobie a som veľmi šťastná:) Tento týždeň som nerobila, takže som sa venovala sama sebe, chodila cvičiť každý deň a stretávala som sa s kamoškami, na ktoré som vôbec nemala čas:) Takže som mala čas Vám aj niečo nafotiť:) Tento outfit je poskladaný z 2 kúskov, ktoré som si kúpila v Budapešti, ostatné som tu už mala v iných outfitoch. V Zare som si kúpila tieto krásne kozmické topánky, ktoré sú také nepohodlné, aké su pekné. Mám zdraté nohy do krvi a ledva som dokulhala domov:/ Sú hrozné! Roláčik som si hned zamilovala, príde mi taký iný, ako alexander wang, čo mal kolekciu pre HMKo:) 
Na fotke si môžete aj všimnúť moje nové Daniel Wellington hodinky, ktoré som si objednala, pretože mamka sa zamilovala do mojich predošlých, tak sme si ich vymenili:)
Viem, že niekoho budú rušiť moje ponožky v topánkach, ale na holé kotníky som sa necítila:DD
Odo mňa všetko a krásnu nedeľu!! :-**














Nohavice: Mango
Kabelka: H&M
Rolák: Bershka
Topánky: Zara
Koženka, vesta a čiapka: kúpené v Číne
Hodinky: Daniel Wellington
Okuliare: Six



16 komentárov:

  1. Leni toto je úplná pecka!!! Tento štýl ti strašne pristane, dokonalý outfit! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, dakujeem:) Aj ja sa v takom style citim najlepsie:)

      Odstrániť
  2. Krásny outfit a si v ňom neskutočná kočka! Len škoda tých topánok, keďže sú nepohodlné a to vyzerajú naozaj super!
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hrozne sa mi páči kombinácia tých tmavých tónov so svetlými ;) veľmi ti to pristane!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj sledujem ta uz dlhsie ale az teraz pisem prvy koment. lenka ty si najrozkosnejsi ksichtik aky som kedy videla.uplne si zlata, zo vsetkych tych blogeriek, si mi najsympatickejsia tou prirodzenostou, na nic sa nehras!prikladom su aj tie ponozky...srat na ne! nebudes predsa mrznut. tie ponozky v topankach vobec ale vobec nevadia!! skor je to logicke. uz mi idu na nervi outifity typu je december, je kosa, dam si kožuch a na nohy sandalky lebo to je sexi...zdravy rozum a zdravie je asi menej ako vyzerat IN napr. ako toto http://4.bp.blogspot.com/-i6S1WdguA8g/VHYGB0mzBbI/AAAAAAAADro/-yxbcuQhAR8/s1600/pridat4.jpg Posielam vela pusiniek. pozdravujem ta. Lucia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeziiiis, ty si jaka uzasna!!! Potesila si ma velmi! ja viem, moze to byt pekne, ale je to neprakticke taketo kombinacie a tiez mi to pride divne..takisto som videla v londyne ako jedna mala hruby obrovsky kozuch a original sandalky s bosymi nohami.. a bolo asi minus 10:D no ja ti nevim karle:D ja by som si najradsej dala na nohy 8 ponoziek a radsej menej hrubsi vrch:D ale kazdy uz musi vediet:) Dakujem Luci, fakt si to velmi vazim, co si mi napisala:)

      Odstrániť
  5. ta vestičkaa <3 si krásna ako vždy!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Konečně někdo, kdo ještě myslí na své zdraví a nenosí furt holé kotníky! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úžasný outfit! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. perfektní outfit!!!!! absolutně bez chyby ;)
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  9. "Mám zdraté nohy do krvi a ledva som dokulhala domov:/" - jaaaaaaj milačik smejem sa:D simi

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krasna vesta, muzu poprosit o odkaz, kde si ji kupovala? Moc dekuju

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...