Nové kozmetické produkty:)

Ahojte! Raz za čas treba napísať aj niečo z iného súdka, tak som tu s recenziami na nejaké nové produkty, čo som si zadovážila za posledný mesiac:)


Ako prvý je tu výrobok na vlasy, na ochranu pred žehlením, ktorú mám z Primarku. Kedže som nič pred žehlením už nemala, tak som si toto kúpila, kedže to stálo iba 2,50:D A som milo prekvapená..vlasy sa mi ľahšie žehlia a sú celkovo krajšie a uhladenejšie:)


Dalšími sú produkty zo Ziaji. Kedže mám suchú pokožku, musela som si na telo nájsť niečo hydratačné a tento telový balzam s kozím mliečkom mi to zabezpečil.. Bohužial sa Egovi tak zapáčil, že mi ho zobral, takže si budem musieť kúpiť nový, lebo si ho berie stále do roboty:D Vôňu má takú prijemnú, ale stále sa smejem, že je to kozička:D



Druhý zo Ziaji je šampón proti vypadávaniu vlasov, kedže mi dosť začali padať. Používam to ešte iba 2 týždne, takže nemôžem to úplne posúdiť, ale začali mi padať menej a mám ich krajšie hladké a cítim, že sa aj posilnili. Má stimulovať vlasové cibuľky, spevňovať vlasy a chrániť proti poškodeniu pri fénovaní, farbení, žehlení, čiže niečo pre mňa. Šampón je úplne priesvitný a krásne vonia.. Určite odporúčam!


Kapitola suchý šampón. Suché šampóny sú super, ked ste lenivá si umyť vlasy alebo ste niekde na cestách. Avšak nevýhoda je, že je na málo použití. Tento vydržal asi 5 použití a už nefunguje. Avšak je lepší ako Syoss, ktorý mi vydržal jedno použitie, Cena sú 2 eurá v Dmku, takže je to oveľa lepšie ako dať za Syoss 4, ked nič nevdrží:D


Nový telový sprej z Pupy. Krásne vonia, tak kvetinovo a sviežo a úplne som sa do tej vône zamilovala a striekala by som sa tým stále:) Má akože povzbudzujúcu funkciu:)



A posledný výrobok je najlepší! ♥ Dostala som ho od mojej Julinky a je to sprcháč Victorias secret. Viete, že všetky ich vône a výrobky milujem a toto je jedno z nich. Bože! Vonia to prekrásne!! Už som mala aj Pure seduction telový sprej a rozmýšam, že si ho zase objednám, lebo tá vôňa je NESKUTOĆNÁ!!! ♥ Ak chcete krásny sprcháč, tak určite berte tento:)



To je odo mňa všetko z nejakých nových výrobkov, poznáte ich? Ste s nimi spokojné?:) Prajem pekný deň!

14 komentárov:

  1. Značku Ziaja mám velice ráda :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ziaju s kozím mliekom sme testovali na blogu, je to naozaj fajn produkt na suchšiu pleť, aj keď nám nevoňal vôbec :D Suchý šampón Balea som dostala odporučenie, že je neúčinný, tak som sa do neho ani nepúšťala a ostatné produkty nepoznám, ale ten sprcháč VS by som veľmi chcela ovoňať aspoň :P
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten sorej na vlasy z Primarku ma krasny obal :-) Jinak produkty Ziaja budu muset konecne taky vyzkouset a suchy sampon pouzivam Timotei, je fajn slozenim i funkci, takze jsem s nim uplne spokojena, i kdyz je o neco drazsi nez Balea (u nas stoji asi 120 Kc) a vydrzi mi dlouho :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sprcháč aj šampón vyzerajú úžasne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyskúšaj suchý šampon Batiste :) da sa kúpiť v CZ v Douglase alebo na internete

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kozí mléko je úplně super krém! nemůžu si ho vynachválit!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Výrobky od Ziaja mám moc ráda - zkoušela jsem kozí, olivovou a čokoládovou řadu a všechny mi vyhovují :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyskusaj namiesto sucheho samponu puder na detsku prdelku:D kupis ho v DMke asi za 70centov, staci si dat trosku na prsty a vmasirovat do korienkov, efekt je ten isty az na to ze podstatne lacnejsi a vydrzi uhorsky rok:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahaha:DD ja som si davala fixacny puder na makeup, a uz z toho sa mi kazdy smial, ale o puder na prdelku je ina kava:D Ale super tip, vyskusam:)

      Odstrániť
  9. Ten suchy sampo je asi najhorsi aky som kedy mala... mne za osvedcil suchy od Dove ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten suchy sampo je asi najhorsi aky som kedy mala... mne za osvedcil suchy od Dove ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, prosím ťa kde si kúpila ten ziaja šampón? nikde ho neviem nájsť :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ak si z Kosic, tak v optime oproti Hypernove je stanok so Ziaja vecami:) tam ho najdes, vcera som to kontrolovala:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...