"New York city, you are my favourite day dream" ♥

Ahojte:) Asi pred dvoma týždňami ma oslovili s ponukou zo Stilago.sk, či sa nechcem zapojiť do blogerskej súťaže. Aj ked nemám veľmi rada súťaže tohto typu, tak som si povedala, že za to nič nedám:) Pre mňa je zvláštne, že som pre Stilago kedysi fotila ako modelka, a teraz ma oslovili už ako blogerku:) Mám také zmiešané pocity, ked ma už ľudia berú ako blogerku:) Aj včera som robila rozhovor na Mango prehliadke pre Fashion tv a predstavili ma ako blogerku Lenku Brišiakovú (nie ako modelku, ako ma oslovovali asi posledné 3 razy:D). 
Ale dosť už o tom:) Dostala som tričko, ktoré sa hodí do môjho štýlu. Mám rada tričká, ktoré majú nápisy, najlepšie ak sú sivé, biele, čierne a padnuté na jedno rameno (aspoň ja som si to tak dala:). Tričko má nápis o mojom milovanom New Yorku, a každý, kto tam kedy bol, mi dá za pravdu, že je to neskutočné miesto!! Budem mať na NY jedny z najkrajších spomienok, a neviem sa dočkať, kedy tam pôjdem zase:) 

Ked som rozmýšľala, s čím tričko skombinujem a ako to nafotím, ako z neba mi prišla správa od Maťa Krystýneka, ktorý mi napísal, že bude v Košiciach, či niečo nenafotíme:) Ked sa ma spýtal, či je to pre mňa v pohode to nafotiť medzi 7-8 ráno, aj ked momentálne nie som ranné vtáča, nemohla som odmietnuť:) Jeho prácu mám veľmi rada a s fotkami od neho som stále spokojná:)  Takže bolo to jasné:) Tričko som doladila S obľúbenou koženkou v ružovej farbe, novými riflami z Manga, novými lodičkami a kabelkou z Primarku..Vlastne skoro všetko, čo mám na sebe malo premiéru:) 

Čo hovoríte na fotky vy? Páčia sa Vám?:) Mne veľmi a dakujem Maťo!!!:)

















Bunda: F&F
Rifle: Mango
Lodičky: Primark
Kabelka: Primark
Tričko: www.stilago.sk
Hodinky: Daniel Wellington


S Maťkom:)

26 komentárov:

  1. hole nohy, nebola ti zima? :O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To třičko je úplně skvělý! A tobě to sluší jako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasne, mas uplne uzastne fotky :)

    http://cupofsimee.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zbožňuju to psaníčko a lodičky. ach.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Lenka,velmi pekny outfit,,, chcem sa ta opytat tie rifle z Manga su tohtorocna kolekcia?? Ja len kvoli tomu,ci este take zozeniem ;-) diky za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jéj, outfit je naozaj krásny :) strašne sa mi páčia hlavne tie kvetinové lodičky! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. prekrásne fotky! fakt neskutočne krásne
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dokonalé psaníčko! Celkově jsou ty fotky krásné :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To jsou snad nejkrásnější fotky, co jsi tu měla! Jsi překrásná a uplně božsky si to zkombinovala! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Domi, ja stale neviem ako ti odpovedat, lebo ty pises tie najkrajsie komentare! Az si to nezasluzim! Ty si moje slniecko!! Dakujem velmi pekne:-**

      Odstrániť
  10. tú bundu som si skúšala aj ja ale mne bolo aj najmenšie číslo velké a tak zvláštne na mne stála, ten materiál je taký akoby neprispôsobivý.. tebe pristane, aj farbou:)
    inak musím nesúhlasiť, mne osobne sa NY až tak nepáčil, teda... v Amerike sú aj krajšie miesta a mestá.. už len taká Philadelphia alebo Washington mi viac učarovali:) a v NY v lete hrozne smrdí:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som si skúšala tú bundu aj 34ku aj 36 ale tým že je taká mohutná, neforemná, nevyzerá to až tak dobre.
      Ale Lenke pristane.

      Odstrániť
    2. aj mne je neforemna a nechcela som si ju kupit, lebo 34 mi bola tiez velka, ale bola v zlave a strasne som ju chcela, tak som nemohla odolat:)

      Odstrániť
  11. Ahoj. Máš moc pěkné fotky a líbí se mi jak jsi to zkombinovala :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. celý fit je fakt úžasný :) presne niečo podobné by som chcela aj ja nafotiť...lodičky aj bundičku by som si hneď ukradla
    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mohla by si tie fotky dávať väčšie, nič na nich nevidno.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Super fotky a fakt vydarený outfit!! :) Pozrel som si na fb stilaga aj ostatné súťažiace, tvoj je rozhodne najlepší! ;) Držím palce :)

    www.untilyouhateme.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. možem sa spýtať odkial je ta strapcová kabelka?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z H&M z minulého roku, ale majú tam podobné:)

      Odstrániť
    2. dakujeeeem velmi pekne..pojdem kuk :-) B-)

      Odstrániť
  16. Odkud mas ty slunecni bryle, prosim.? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...