My motivation

Ahoj! Veľmi veľa z Vás sa ma dookola pýta, čo robím so svojou postavou a ako si ju udržujem :) Po včerajšom komentári od Deni, ktorá ma požiadala o motivačný článok ako sa dokopať ku cvičeniu, som sa rozhodla, že to urobím:)

( Do leta snad budú tehličky:D )


V prvom rade musím povedať, že začiatky sú ťažké:) Každému sa najlepšie vylihuje na posteli a požiera všetko možné a nemožné. :)Vždy som mala rýchly metabolizmus, ale s rastućimi rokmi je to len horšie a horšie:D O mesiac budem mať 25 a je jasné, že každého telo sa  mení. Nemyslím si, že ešte budem palička, ako ked som mala napr 20:) O to viac sa musím snažiť, aby som sa ako tak dostala do formy:) Vždy som bola ako špilka, ale samozrejme tu boli výkyvy..ked som brala antikoncepciu, alebo to cestovanie s modelingom. Všetky moje kamošky na cestách v zahraničí pribrali (hlavne v Číne) a ide to dolu ťažko:D 
Ked som sa rozhodla, že chcem opäť vycestovať, po vianočných hodoch a ešte viac pažravom januári, som si na začiatku februára povedala, že idem do toho a ja to DÁM! 
Pre mňa je najhoršia strava. Hovorí sa, že 70 % je strava a 30 % je cvičenie:) A že tehličky sa formujú v kuchyni a nie v posilke:) Mám nastavenú diétu, aby som nikdy nebola hladná a moje telo mohlo spáliť všetok nadbytočný tuk, čo nepotrebujem:) Jem 5-krát denne každé 3 hodiny a musím povedať, že vôbec nie som hladná. Avšak ked sa omeškám, moje telo si už tak zvyklo, že mám potom hned migrénu a je mi celkovo zle:D 
Najprv som začala behávať a to je môj boj! Neznášam to..z celej duše, ale viem, že mi to najviac pomáha, tak som sa musela premôcť. Som na páse tak 40 minút..25 minút beh a 15 minút na najvyššom sklone mám rýchlu chôdzu. Potom si dám ešte 15 min bicykel. Okrem toho som začala cvičiť s trénerom, kde som zatiaľ cvičila na TRX. Vyskúšala som aj fly jogu a ked nemám čas ísť do posilky, tak cvičím doma podľa videí, čo som Vám tu hodila asi pred 2 týždňami o cvičení:)

Každé takéto odopieranie si niečoho je pre mňa veľmi ťažké, ale ak chcem pre seba niečo spraviť, tak musím byť silná:) Pomáha mi k tomu aj moja Candice:D Ked rozmýšľam, že načo mi to vlastne je, tak si pozriem jej videá a fotky, a potom si hned poviem, že je bohyňa s dokonalou postavou a idem si zacvičiť:D Samozrejme, že ak by som nerobila to, čo robím, tak by som bola so svojou postavou spokojná. Bohužial je v modelingu taký trend ako je ( hlavne v Azií), tak musím len zatnúť zuby a vydržať:)
Nechcem, aby to niekto pochopil zle, že som anorektička, že nejem a bla bla.. Jem zdravé veci, hlavne bielkoviny, aby som mala dostatok živín pre svoje telo, ale momentálne je to s tým modelingom takto. Je to už asi môj posledný výlet, tak ak chcem niečo dokázať, je to momentálne len na mne:)

p.s. mne ešte pomohlo, ked som sa odfotila PRED  a PO:) Aj ked som chudla na váhe iba kilo, zmenila sa mi trošku postava a viac vyformovala, takže aspoň na fotkách môžem vidieť rozdiel a toto ma poháňa dalej:)

Pre všetky dievčatá, ktoré chcú začať cvičiť, tak Vám prajem veľa síl a my to dáme!!!!

XOXO


23 komentárov:

  1. :-) si mladučká, takže tam je ľahšie udržať si štíhlu liniiu, po 30tke už je to väčšia drina :-D Si krásne dievča :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drina? Nuž ako pre koho. Ja mám 34 rokov a už asi 10 rokov sa moja váha nemení, pohybuje sa len + - 3 kg, čiže 50-53 kg. Nech by som robila čokoľvek, za hranicu 53 kg nie som schopná sa dostať :D. Cvičím len kvôli vyformovaniu postavy, vôbec nemám sklon priberať. Pretože mľandravá, hoci štíhla postava, to tiež nie je pekný pohľad :)

      Odstrániť
  2. lenka vidno ti prso :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja beh, naopak, zbožňujem!!! Je to skvelý pocit a aj keď sa mi niekezy nechce, spomeniem si na nejakú štíhlu postavičku a hneď je chuť do cvičenia. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne?:D Tak to máš môj obdiv za ten beh:D

      Odstrániť
  4. A kto ti zostavoval jedalnicek? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cvicit uz konecne musim zacit, no ta strava bude asi nejvetsi problem, protoze mi spousta potravin nechutna a hlavne se nedokazu obejit bez neceho sladkeho :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Si super, ze sa vies takto namotivovat :) Mna nic nenamotivuje, ani obrazky modeliek a neviem co.. Som sice chuda, ale chcelo by to spevnit vsetko a vyformovat trosku..ale som tak leniva cvicit a nieco robit, este si aj hovorim, ze cvicit budem jedine vtedy, ked budem mat osobneho trenera :D Takze musim dobre zarabat, aby som si ho mohla dovolit :D Drzim palce, nech budu tehlicky :)

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahah Veronika:D Tak veľa šťastia s tým trénerom a zarábaním:DD Ale zase ak ti to netreba, tak to netreba siliť:) na to je času ešte veľa, dokým zostarneme:D

      Odstrániť
  7. Super článok a krásna postava :) mohla by si sem dať aj ukážku svojho jedálničku?

    vikibatalik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakuujem a s tým jedálničkom uvidím, kedže bol drahý a je špeciálne pre mňa:)

      Odstrániť
  8. Mohla by si dať fotku pred a teraz ;) inak túžim po takej postave :/ :) krása len tak ďalej !!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidím, či to tu dám takto verejne:) Ked, tak možno na instagram si to dám:) a dakujem:)

      Odstrániť
  9. Máš skvělou postavu :) začátky jsou těžké, to máš pravdu, ale když se chce...:)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj :) tiez si pred cvicenim pozeram fotky VS modeliek ale pre mna je top hlavne Adriana a Behati, ale samozrejme ze Candice tam tiez patri :D ale mohla by si napisat aj svoj jedalnicek? aby som vedela coho sa mam hlavne drzat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No co sa tyka mojho jedalnicku, jem presne kazde 3 hodiny:) (mam nastavene aj budiky na mobile, aby som to nepresvihla:) Obmedzila som sacharidy, pecivo, sladkosti. Ide hlavne o dostatocny prisun bielkovin, cize hlavne vela kuracieho masa, sunky, syrov, proteinovych napojov a vela vela zeleniny a z ovocia iba banan s vlockami na rano:) Obmedzila som aj jogurty, musli, ale kavy sa neviem vzdat:/ Hlavne ide o tu pravidelnost, aby ti to nastartovalo metabolizmus:)

      Odstrániť
  11. Jééé, díky za článek..:) Momentálně mám angínu, ale potom začínám zase cvičit.. asi jako motivaci budu brát tvůj instagram!! :-D Cvičila si někdy Jillian Michaels? Já se dostala jen do 2 levlu kvůli nemoci, tak snad se do toho znova dokopu :D Jsi strašně super! Pokračuj dál v cvičení:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neskusala som Jillian, ani neviem co to je, ale vygooglim si to:) Dakujem za tip!! A dakujem krasne! Drzim nam palce obom!:) :-*

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...