Happy 3 friends:)


Krásny slnečný deň Vám prajem! Aj vy ste úplne rozčarovaní ako ja z toho počasia? Ja sa neviem prestať usmievať a najradšej by som iba sedela vonku niekde na kávičke:) Tak dopadlo aj včerajšie stretko so Saškou..  ked sme už chceli skončiť naše stretko, napísal mi Macko, či sa nepofotíme..no ta dobre:D  Fotili sme sa pri mojich obľúbených schodoch.. Mám tých schodov tu veľa, ale najlepšie sa mi tam fotia outfity:) Outfit je jednoduchý, ale mám na sebe svoje nové obľúbené kúsky, a to nové rifle, ktoré som si kúpila na detskom v Hmku na 12 rokov:D A ružovú koženku, po ktorej som túžila od minulého roku:) Sveter je krátky, rolákového typu (som posadnutá rolákmi každého druhu:). A vytiahla som svoje obľúbené combo rupsačik a topánočky:) Inak neviem prečo sú tie fotky pri schodoch také modré.. a chudák Saška s Macom boli modré, tak aj zanikajú:D
Tot všetko odo mňa a ľúbikam Vás dievočky moje:-** ♥











Rifle: H&M
Topánky: Forever 21
Rupsak: z Číny
Sveter: sekáč
Koženka: F&F
Okuliare: Primark













10 komentárov:

  1. ta bundička je super, moc ti sluší :)

    www.lettetomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej aj ja mám tú koženku z F&F :P a tiež chodím do H&M na detské oddelenie, nájdem tam stále nejaké super kúsky :) veľmi ti to s kamoškami svedčí a ešte sa chcem spýtať odkiaľ má tvoja bloďavá kamka tie šaty ? ♥_♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z internetového obchodu, trendyshop snina tuším:) a dakujeme krásne!:)

      Odstrániť
  3. krásna bundička! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky, uz vim kam se pujdu podivat na dziny :-D Ja si nedavno koupila v detskem F&F sukni na 12 let :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja sa rada fotím pri schodoch, zvykne to byť super pozadie. ;-) Inak ste pekné dievčatá, veľmi vám to pristane. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Slusi ti to.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten rolák je v tom božský :) super outfit ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dokonalý sveter! <3 Moc ti to pristane :)
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nehceš napsat nějaký motivační článek jak se dokopat k cvičení a hlavně vydržet? :) Máš úžasnou postavu, věřím, že tě stála hodně úsilí. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...