Girls in black:)

Ahoojky!! Dnes som tu s takým nudnejším outfitovým postom:) Kedže som dva dni strávila mimo domu a prišla som domov vždy až večer, nič iné som pripraviť nevedela:) Mojou dvojdňovou parťáčkou bol Zuško, ktorý mi zobral všetok voľný čas:DDD Zucho, ta diky!:D Najprv sme mali iba pofotiť oblečko, ktoré chce Maťa predať, ale nakoniec sme strávili celý deň spolu, aj sme sa vonku pofotili, podomeničkovali a posmejkali:) Mám teraz mániu, pretože si chcem kúpiť Iphone 6 kvôli pamäti,   ja mám iba 16 gb a kedže mám 5000 fotiek v mobile, nemám tam ani len jednú pesničku:D ( V mobile mám pamiatky zo všetkých mojich ciest, všetky spomienky asi za posledné 4 roky- nemám tam samé selfička, aby bolo jasno:D a už ma nebaví mať stále plné úložisko...lenže tie mobily sú fasa drahé:D nemáte nejaký tip, kde sa dá najlepšie zobrať iphone 6, 64 gb za dobrú cenu?  A ked sme už pri tej elektronike..dnes som bola vrátiť ten prístroj, ktorý som mala na pleť, kedže fungoval až týždeň a pol:D Super za 60 eur:D Tak snád to zreklamujú... Inak zajtra idem zase začať cvičiť s trénerom, tak som v strese, kedže to už mám o 9 ráno a vtedy nemám ani len energiu, tak sa idem na to vyspať:DD Vy, čo to čítate teraz, prajem Vám dobrú noc a ked to čítate cez deň, tak pekný dník!! Cmuk














4 komentáre:

  1. Ten tvůj kabátek je božský!! :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dievčatá, krásne ste ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kde bude predavat kamoska oblecenie?:) na votocvohoz.cz?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kabátik je MEGAkrásny. Odkiaľ je ? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...