Farebná krieda na vlasy

Ahojky!!! Už strašne dlho sa Vám chystám napísať o farebných kriedach na vlasy, ale stále som nejak zabudla:D Ale ked som sa dnes líčila na mojom stolčeku, padol mi na nich zrak:D  Určite ste si aj vy všimli vo svete boom spojený s farebnými koncami. Ja si pamätám, ako moja spolubývajúca z Číny mala v booku fotku s ružovými koncami a strašne sa mi to páčilo. Tak som si povedala, že ked niečo také nájdem, tak si to kúpim:) Asi pred rokom, ked som mala ešte hnedé vlasy som to náhodou našla u svojho kaderníka. Zaujal ma tvar, že to bolo také malé ružové.. je to značka Kevin Murphy. A  kedže ja si vždy kupujem nejaké blbosti, čo mi vôbec netreba,  tak som si to kúpila. Stálo to 16 eur, čo je podľa mňa dosť, ale nemohla som odolať:D Druhá krieda na vlasy je novinka z Pupy, sú to líčka, ale aj farba na vlasy. To sa mi páči asi viac, lebo je svetloružová, tamtá je taká do oranžova:D
Ja si myslím, že to môže byť raz za čas také oživenie vlasov, alebo je to dobré na fotenia:) Čo na to hovoríte vy? Páči sa Vám niečo také?:)
Prajem krásnu sobotu a cmukam Vás:)

Inak tá súťaž pre stilago.sk..chcela by som Vás poprosiť, či by ste za mňa nezahlasovali na tomto linku, že ma podporíte svojim lajkom (teda ak si ho zaslúžim podľa Vás:) Dakujem krásne!!




Kevin Murphy

Pupa
A takto to vyzerá v reále:)

11 komentárov:

  1. Vypadá to moc hezky, barevné vlasy moc nemusím, ale tahle verze mi přijde taková jemná a nenápadná :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nechápem, ako je to možné :D :D :D ale na Tebe vyzerá všetko dobre :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já slyšela, že to prý funkuje i s normálníma křídama se kterýma se kreslí na chodníky :D nejspíš teda vyzkouším tu levnější variantu a když to bude propadák, šáhnu po tomhle, jelikož už to chci delší dobu vyzkoušet. Vypadá to skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypada to skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi ti to pristane:)..bohužiaľ mne by tá ružova nešla pretože som brunetka;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veľmi sa mi to páči na druhých, ale sama by som si to asi nikdy nedala :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to musím určitě někdy vyzkoušet! :)

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prý to obarvuje oblečení, co je na tom pravdy? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ako obcasne ozivenie to vyzera perfektne:) a mas nadherny kvietkovany prehoz,odkial je?:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...