Burgundy

Ahojte!! Krásny deň prajem!  Ja som po 4 dňoch, ktoré som strávila v robote a padám únavou. Tak tu nebudú žiadne dlhé rozpisovačky:) Outfit je fotený ešte v lete, ale nepublikovala som ho tu a kedže sa tak vonku oteplilo, je celkom aj aktuálny:D (No až na dnešok, kedže bola zima). Ked si tak uvedomujem, opätky som nemala na sebe asi odvtedy:D Nemala som ich tuším ani celú zimu, a to som ich kedysi nosila skoro stále:D Ale už sa teraz najlepšie cítim s slip on topánkach (mám dalšie nové do zbierky, odfotím Vám ich:), alebo teniskách:) Outfit som doplnila o tmavý rúž a nafotila ma najlepšia Kikuška:) 
Inak ešte stále môžete hlasovať do Blogerky roka, veľmi by ste ma tým potešili!!! dakujem krásne všetkým, a prajem pekný deň!!:-**






šaty: Berhska
Koženka: Takko
Šperky: Primark
Kabelka: z Číny
Topánky: od číňana:)




12 komentárov:

  1. Krasny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, ty boty jsou úžasné! A rtěnka má krásný odstín :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to parádne, skvelý outfit :) veľmi sa ti táto kombinácia farieb hodí ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Farba tej bundy sa ti až príliš hodí! :) Krásny fit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty boty sou skvělý, a jinak prostě si nádherná celá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. slusi, krasne fotky:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tento outfit je přesně dle mého gusta. Ať už stylově, či barevně :) Hrozně ti to sekne. Burgundy bunda je naprosto božská.
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásná bundička! Burgundy barvu zbožňuju :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. DAKUJEM vAM DIEVCATA VELMI PEKNE!!! ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super outfit! ;)

    www.untilyouhateme.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...