Avon Ultra Colour Indulgence

Hello!!! Vdaka portálu blogerky.cz, sa mi podarilo byť jednou z niekoľkých blogeriek, ktoré dostali 3 rúže od Avonu na vyskúšanie. Avon si pamätám, že som používala, ked som bola menšia, pretože mamka bola Avon Lady, tak sme sa vždy vyžívali so sestrou, ked mamka niečo nové priniesla. Musím sa priznať, že s vyšším rokom a s poznaním nových značiek som už Avon nepoužívala. Preto som si povedala, že im dám opäť šancu. Rúže používam iba od Pupy ( už 5 rokov) , ako som to tu už milionkrát písala, ale obľúbené mám aj od  YSL.
Musím sa priznať, že tieto rúže si ma získali a určite ich zaradím medzi svoje nové obľúbené. Majú nádhernú vôňu ako melón, krásne hydratujú (ten svetlý používam aj na doma namiesto pomády) a majú dobrú kryciu schopnosť, má jemný lesk a poskytuje ochranu pred slnkom,  takže môžem len a len odporúčať!!
(CHcela by som iba podotknúť, že tento môj názor je naozaj objektívny, pretože by som tu nikdy nepísala o niečom, o čom nie som presvedčená, lebo klamať a zavádzať iba kvôli tomu, že som niečo dostala, mi za to nestojí, a aj práve preto som zrušila veľa spoluprác, ked sa mi niečo nepozdávalo:)

Dostala som 3 odtiene- Red dahlia, Daffodil petal a Tawny rose. Rúže sú teraz v akcii a vyjdu 3,90, čo si myslím, že je super cena vzhľadom k tomu, aký je skvelý.
A teraz podme k fotkám, aby ste si to vedeli predstaviť:) Je tu veľa pusinkoidných fotiek, ale bez toho to pri túžoch nejde:D 



Môj najväčší favorit je TAWNY ROSE. Ked som ho otvorila, zľakla som sa, že čo je to za hnedú farbu. Avšak na perách je úplne prirodzený, jemne ich zafarbí a vyplní. Tento môžem už teraz povedať, že ho milujem!:)








Druhý favorit je  RED DAHLIA. Má intenzívnu bordovú farbu a pekne pri ňom vyniknú zuby, takže  hodnotím iba kladne!




Pri treťom DAFFOTIL PETAL (ťažší názov už asi nemohol byť:D) som zistila, že mi takýto odtieň veľmi nepasuje:D Ja mám radšej odtiene do červena a aj ked tento odtieň je krásny, necítila som sa v ňom "ako doma"..oranžová mi proste nejde:DD










                       A čo vy? Poznáte tieto rúže? Vlastníte už aj nejaký?:) Pekný večer!!XOXO

13 komentárov:

  1. náhodou, myslím si, že tá oranžová ti ide veľmi! :D krásne rúže :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím s Tebou, tie prvé dva sú super a nesmierne Ti pristanú :)
    Ten posledný ani mne veľmi nesedí. Milujem všetky odtiene červenej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vsechny odstiny vypadaji mc hezky a slusi ti, no ten druhy je perfektni :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podľa mňa ti pristanú všetky tri odtiene absolútne perfektne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A mně se na tobě ta oranžová líbí asi ze všech nejvíc :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetky sú skvelé, fakt nemám favorita. Nesmierne ti pristanú. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tawny Rose je krásná! Tu chci:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aj ja si myslím, že tá oranžová ti veľmi ide, máš taký jemný výraz, ináč, veľmi pekné fotky:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. A mne sa napríklad ten posledný na tebe páči najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mne sa páčia všetky 3 na tebe a isto ti pasuje aj ten posledný ! :) ja som si najviac zamilovala red tulip, nádherná červená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Leni akú značku a farbu laku na nechty máš na fotkách? Je úuužasnýý:)! Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...