Zhrnutie týždňa


Ahojte, viem, že som opozdilec, chcela som to tu dať už včera, ale už som nestihla:/ Ked prídem večer z roboty, som taká unavená, že už nevládzem niečo tu postovať. Ja si hlavne kvôli týmto postom uvedomujem, ako to rýchlo beží. Ved preboha, o chvíľu je to leto a ja musím na sebe ešte poriadne zamakať:D včera sme boli s Eguškom na 96 hodín-3  v kine a bolo to super. Musím však povedať, že som detektív a zatiaľ som každý takýto príbeh rozlúštila..ja som mala byť detektívka:/ Som sa minula povolaniu...:D Bola som tento týždeň na čistení pleti, takže stále ešte vyzerám ako malý zombík, ale už je to lepšie:D Najhoršie to bolo deň po tom:D Konečne mi prišla Simonka z Tatier, tak sme boli na raňajkách, potom som u nich (v mojom bývalom domove:) spala a spravili sme si pekný večer pri filme..Milujem Ryana Gosslinga a odpadla som z neho:D Musím povedať, že neviem či si to nahováram, alebo to je tými tabletkami, ale dosť mi rýchlo rastú vlasy..po 2 týždňoch mám už taký odrast, že až:D To si môžem ísť zase farbiť vlasy:D Pozerala som nejaké staré vykopávky, ako napr Spice World, Mama ožeň ma 1. sériu (to je najlepšia vec na svete a nič sa tomu nevyrovná:D) A musím sa Vám pochváliť s mojim úlovkom! kúpila som si slip on topánky značky Vans v sekáči za 5 eur:DD Najlepšia kúpa storočia:D
Inak! Giveaway sa blíži ku koncu, tak sa nezabudnite prihlásiť:))) Posielam pusky:-**



Ja a Eguško na Empire state building


Toto som ja celý život:D
Moje zmeny:D

Tento týždeň som si pozerala staré fotky a našla som takúto z Miami♥


A z New Yorku, božeeee♥



Ked som Julku zobrala do 5 D KINA:d

a milujem svoj nový svetrík:)

Nové video už čoskoro s mojou kabeločkou:)

Spice world

Moje combo:D


najlepšie kapučínko je aj tak v Domeničku♥

začala som opäť navštevovať saunu:)

Homemade granola s ryžovým dezertom:)

Topánočky v sekáči:D

Ked ma Zuško miluje:D

S eržibetkou na zemiaku v Geronime:D

Moje obľúbené mäsko so špenátom na masle, mňam..(inak ja neviem fotiť jedlo a ani ma to nebaví:D)
Také pekné sedenie majú v novom Domeničku pri okénku♥

Ona je pekná po mne:D

Toto som ja!

Durum doner...aaaaaaaaaaa

Simi a Kaska

Po 100 rokoch som si dala banánový chlebík!


Ked sme aj cez diaľku s mojou Agatou v každodennom kontakte:)

Ked budem veľká, aj ja budem mať také v dome:)

Môj frajer nežiarli:/

s erikoš

vinárky



jaké má kjašne tričko, joj:)

9 komentárov:

  1. super fotky! tieto zhrnutia týždňa sú fajn. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja by som fakt poprosila prispevok o akne..videla som tam nejake tie tabletocky..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, ake to beries tabletky na vlasy ? Nevidno cely nazov.
    Dakujem, Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lenka, ze ty uz neplatis v SD po tolkej reklame?! :D na ich mieste by som ta vymenovala za oficialnu marketingovu manazerku :D a inak klasicky krasne a zaujimave fotky, so sestrou sa velmi podobate:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a odkiaľ má tvoja láska tričko? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milujem teto články! :D úžasné fotkyyyy! :)

    Pozývam ťa na moju valentínsku giveaway o krásnu knižku od P. Coelha! :)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krasne fotky :-) Ty botky jsou teda skvela koupe, kez bych taky nekdy nasla u nas v sekaci neco tak super :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. haha, bombovo som sa pobavila, Lenka nemáš chybu :D:D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...