Winter wonderland

Ahojte! Aj vy ste takí umrznutí celí jak ja a najradšej by ste boli iba doma?:) Ked sa pozriem von oknom, tak by som najradšej ani prst nevystrčila von:D  Ja sa zajtra chystám na víkend do Bratislavy, mám v nedeľu v Nitre fotenie a v pondelok idem do Viedne, pokukať niečo do Primarku, a dúfam, že stihneme aj Pandorf. (kedže by sa už zišiel nejaký nový Mišo- peňaženka:) Mám však striktné pravidlá a kedže už vôbec nenakupujem, v primarku si chcem iba kúpiť praktické veci na cvičenie a nejaké pekné pyžamko a papuče:D Dúfam, že ma tam nezláka nič iné, lebo to už nemám kde dávať všetko a trištvrtinu vecí už nenosím. Lebo som teraz viac za takú klasiku a také basic veci, nechce sa mi už štafírovať:D Hlavne teraz v zime, som väčšinou čierna mora:D Aj ako vidíte na fotke, ked sme sa so Simonou vybrali na raňajky a boli sa guľovať:D Zo snehu bola mokrá džaba, takže nič z guľovačky:D Bunda je najlepšia kúpa z Manga, pretože je veeeľmi teplá a je s perím a vystihla som 50 % zľavu:) Ja sa idem baliť na zajtra! Vy máte poslednú možnosť na GIVEAWAY!! Ked prídem z BA, tak to vyhlásim!!:) Posielam pusky a pekný víkend!!!








Bunda: Mango
Legíny, čiapka: Terranova
Čižmy: od číňana
Rolák: Tally weijl

5 komentárov:

  1. O.o úžasné fotky, aj legíny :)) Ja mám celkom zimu rada a práveže najviac sa mi páči, keď je vonku tak veľa snehu, aj keď niekedy je to boj o prežitie :DD

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná :) a ten kabát vypadá moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jsi tak zlata :-) Uzij si vikend, doufam ze se jednou taky podivam do Primarku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lenka prave som bola tyzden v Blave a vobec nesnezilo teploty okolo 2°,takze celkom v pohodke :-) ta bunda je krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nemůžu z těch bot, jsou dokonalé :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...