Výsledky GIVEAWAY!!!!

Konečne je to tu!! Som rada, že sa Vás zúčastnilo úctyhodných 106, čo ma veľmi teší:) Aj ked minulá bola úspešnejšia:D haha:) kedže som po práci, som unavená vymýšľať niečo zaujímavé, tak som len víťazky vylosovala na základe giveaway generátora:)





Takže šťastnou výherkyňou je KESA!!! :) Tomu sa veľmi teším, lebo ja viem, že ty si tu na mojom blogu už veeeeľmi dlho, takže som veľmi rada, že to takto dopadlo!:)





 2. cena putuje Michaele Zubárovej!!:) s komenárom číslo 16:) 




3. cena Cokinelle hned s prvým komenárom:)





a  4. cenu získava  Adélka Porazilová!!! s komenárom číslo 63:)







Srdečne gratulujem a dievčatá, napíšte mi na lenka.brisiakova@centrum.sk a dohodneme sa ako s poštou:) Posielam pusu!!!:-** A dúfam, že sa budete tešiť:)

7 komentárov:

  1. už očakávam post s tým čo si si kúúpilaaa!!! :) Víťazkám samozrejme gratulujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tešííím sa úplne najviac! :D veľmi ma to potešilo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To si robíš srandu!!!! Ja som bola teraz dva dni v Prahe a vôbec som blogy nesledovala a teraz ležím chorá v posteli a listujem to tu a zrazu toto!! Strašne si ma potešila :-* Idem ti rovno napísať mail, ďakujem! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...