Snehulienka

Ahojtee!! Tak čo? Ako ste si užili tento týždeň a víkend? Ako som Vám spomínala,  bola som minulý týždeň vo Viedni a Bratislave a čo to som si nakúpila, tak Vám asi spravím aj New in príspevok:)
Ja som mala další voľný víkend, tak som si to užila leňošením:)  Akurát som sa vrátila z oslavy a boli sme vo Villa Regia, po prvýkrát a musím skonštatovať, že varia výborne! Dala som si nejaku bravčovú panenku so zemiakovými šulancami na smotanovej omáčke so šunkou..Bože!! Inak som rada, že svieti takto slniečko a nie je až taká zima konečne:)
 Preto prinášam aj tento "ľahší outfit", ktorý sme nečakane odfotili s Kikuš. Nečakane preto, lebo sme sa išli iba spolu naraňajkovať, kde inde ako do Domenička (iba chcem povedať, že neplatia mi a nič s nimi nemám, ale fakt ich milujem a budem to u nich písať aspoň milionkrát, lebo si to zaslúžia:)a až ked sme sa stretli mi povedala, že si zobrala aj foťák, tak ma potom pred rozlúčkou cvakla:)  Ja som posadnutá touto sivou vestou..bola to podľa mňa najlepšia kúpa života:D Celé som to doladila do takých jemných tónov, pohádzala som na seba všeličo a v konečnom dôsledku sa mi to páčilo:D

Inak som rozmýšľala, žeby som šla do Nákupných maniačok, lenže nakoniec ma Ego odhovoril a ja som sa rozhodla, že asi nie nakoniec:) kedysi to malo úroveň, naozaj sa to oplatilo pozerať (vtedy ked som ešte mala telku), ale teraz to už vôbec nepozerám a ked som to videla včera, tak ma až srdce zabolelo:D Ale tak uvidíme, možno ešte zmením názor:D Čo si o nápukných myslíte vy, moje čitateľky??  Posielam Vám pusky!!








Kožušinka: z Číny
Topánky: Forever 21
Čiapka: Primark
Kabelka: H&M
Sveter: sekáč
Rifle: Mango
Košeľa: z Číny
šál: od Zuška- Reserved

17 komentárov:

  1. Podľa mňa by si to mala skusit urcite by si vyhrala :) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja si myslím, že úroveň Nákupných ide dolu vodou, ale možno práve preto by si sa mala prihlásiť - aby si im to ukázala ako sa to robí :) Ja by som ti veeľmi držala palce :)
    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda Lenka, na týchto fotografiách si mimoriadne pekná!:-) Podobnú/rovnakú (?) čiapku som si takmer kúpila cez leto v New Look a teraz keď ťa vidím, ani neviem, prečo som si ju nezobrala...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. presne ako hovoríš, mňa to už vobec nebaví pozerať lebo už je z toho skôr šou ako nejaká súťaž... inak outfit kráásny Leni a vestička úplne vaau :)) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. leni, ak si videla NM v tento tyzden, tak prave reprizovali stare casti .. praveze si myslim, ze ty ako blogerka a dievca s vkusom by si to naisto vyhrala a ukazala kazdemu, ako to ma vyzerat .. naopak si myslim, ze tyzden, kde bola blogerka becca bol nahodou veeeelmi kvalitny, zostava bola peckova a vobec to nebolo take lacne ako inokedy .. ked by ta nahadzali s takymi mladsimi babami, isto by to nebolo zle:) .. skus sa aspon prihlasit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som už dávno nad týn premýšlala že by si sa mala prihlsiť do maniačok! aspon by tam konečne bol niekto poriadny!!! :) kto sa vie pekne obliekať a má vkus :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja by som ťa chcela v maniačkach vidieť ! Všetkým by si to tam natrela :) a tá vestička je nádherná, odpadla som !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja jsem videla jenom ten tyden, kdy tam byla Becca a urcite by bylo fajn, kdyby ses prihlasila taky. Myslim si, ze bys to vyhrala, mas super vkus :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úplne krásna si veľmi ti to pristane:) Podľa mňa by si v nákupnných vyhrala!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vypadáš nádherně, ta čepka je úžasná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Naozaj vyzeráš ako snehulienka *-* Dokonalý outfit! Všetko na ňom je super!!! a myslím že by si v nákupných vyhrala :)) aspoň by si ukázala všetkým čo to sledujú, ako má vyzerať dokonalý outfit :))
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Fotky sú krásne a veľmi ti to na nich svedčí :) strašne sa ti také tie jemné farby hodia, supeer :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. prihas sa!!! fanidla by som ti! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. choood aj ja som bola, budes mat na co spominat a spravis si reklamu :-)

    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zlatá :) Určite sa prihlás, aj ja nad tým uvažujem !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Lenka si nadherna :) u mna je to tak isto ze stale nakupujem cela moja vyplata ide len na oblecenie, kazdy den musim si nieco kupit :D tomu sa hovori choroba :D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...