New in from Primark

Ahojky! Kedže ste chceli vedieť, čo som si kúpila v Primarku, tak som Vám to pofotila (nie som žiaden aranžér a neviem to nastaviť tak, aby to dobre vyzeralo:D)
Ked som si to pozerala, zistila som, že som  si vlastne ani nič také nekúpila:D Najviac sa teším z mojich nových lodičiek, ktoré sú preskrásne♥ K tomu ružová kabelka, ktorá bude moja favoritka tohto roku, už to vidím:)


Kabelky, lodičky, a svetrík s krátkym rukávom, ktorý má úžasný materiál♥ 


Sada 5 prstienkov

K mojej čiapočke som si kúpila tento šál:)

Kabelka bližšie a sada babol žuvačiek, kedy som sa vrátila do detských čias a robila bubliny

Spodáre:)

Obyčajná čierna čiapka s brmbolcom a okuliarky k tomu:)

Lodičky jujky ♥
Už som potrebovala aj nové papučky a tieto kravičky stáli len euro, tak bol výber jasný:D

Chcela som si tam hlavne kúpiť pyžamo a kúpila som si tieto Paul Fank dlhé nohavice a milujem ich:)
Obyčajné čierne basic tričko s názvom Bardott, ktoré ma holé ramená a je skvelé, škoda, že som si neku´pila viac:)
Išla som tam hlavne na športové veci- nohavice, bundy, tričká na cvičenie a kedže sa mi nič nepáčilo, alebo nemali moje veľkosti, zostala som iba s touto podprsenkou športovou:)

Okrem toho som si ešte kúpila biely šál, basic tričká v sivej a bielej farbe a to je asi všetko:)

16 komentárov:

  1. Tak ty lodičky jsou vážně úžasné :)

    Radu - giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ty lodičky jsou vážně úžasné :)

    Radu - giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super vecičky si našla :) Pri kabelke - tá farba !!�� a spoďároch som odpadla �� !!! Topánočky to netreba slov no a pyžamko a papuče nemajú chybu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty podpatky <3! Krásné věci jsi tam pořídila, do Primarku se chystám také!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne veci! lodičky úplne najlepšie! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne vecičky a lodičky sú top:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teda wow ty lodičky jsou nááádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty lodičky jsou úžasné, stejně tak psaníčko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lenuš aj ja chcem taku kabelku boze uzasna je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tu kabelku a ten ruzovy svetrik som dnes videla v maxe v PO..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vazne? Tak skocim tam nemam to daleko Dakujem :)

      Odstrániť
  11. lodicky su dokonale, tusim sa tam vyberiem tiez :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hezky jsi nakoupila, moc se mi libi kabelka a to cerne basic tricko je skvele, takove taky shanim :-) Sleduju Primark na instagramu a ldyz vzdycky vidim vsechny ty krasne veci za nizke ceny...potrebuju Primark v CR :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. odpadla som :O ta kabelka. tie lodicky a vsetko ostatne :OO tie vecicky su ulne krasne, normalne mam sto chuti utekat do primarku :D prosimta a ked tie papucky stali euro ostatne veci kolko? kolko si priblizne minula na tychto nakupoch? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherné veci, ako pre Barbinku :D Všetko by som brala :) Ako, že si nic vlastne nenakupila? Dost si toho nakupila..Sup sup sa prihlas hned do Nakupnych maniačok, idem do toho s tebou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Už si druhá blogerka dneska u které vidím ty kytičkované lodičky, jsou výborné :)))
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...