My skin care

Ahojte! je tu dlho očakávaný príspevok o mojej pleti a starostlivosti o ňu:) Je to trošku taká téma, z ktorej nie som nadšená, že to tu tak verejne rozoberám, ale aj to je súčasťou života a je to prínosnejšie, ako tu pridať outfit:) O pleti som už kedysi písala, určite to niekde nájdete a natočila som aj na youtube video. problémy s pleťou mám už asi 3 roky a je to bud lepšie, alebo horšie. Samozrejme, že nemám originál akné, nie je to úplne hrozné, ale často sa vyhadzujem a to, kedže som mala celý život dokonalú pleť, mi znepríjemňuje život:) Vyskúšala som už všeličo a neviem, čím to môže byť pôsobené, ked sa človek vyhodí na staré kolená v 21:D Najviac, čo mi za tie roky pomohlo, je čistenie pleti. Bolí to hrozne, ale naozaj to pomáha a na skoro 2 mesiace mám peknú pleť. mala by som krajšiu, keby som sa donútila chodiť každý mesiac, ale taká odvážna nie som:D na čo som ešte chodila? Na ozón, na ultrazvuk, modré svetlo, chemický peeling, dermabráziu,... Dermabrázia mi minulý rok pomohla, ale tento raz nie, akurát sa mi pleť zhoršila. Kedže sa to nesmie dať na zapálené vyrážky, lebo ich môže poroznášať po tvári, a mne spôsobilo to, že som mala vysypané celé čelo, s ktorým nemám nikdy problémy.. Dermabrázia slúži na zbrusovanie vrchnej kože a odstraňujú sa fliačky a čistí to pleť.  Ale fakt si dávajte pozor a nechodiť predtyým do solárka, alebo sa opaľovať na slnku a nesmiete mať zápal:)
Minulý týždeň som bola u lekára a mám mesačnú antibiotickú liečbu a k tomu mám 2 vodičky, ktoré si dávam ráno večer a krém:) Som suchá ako sušienka, ale snád to pomôže:)
Ten prístroj, ktorý som si kúpila, a spomínala ho tu, je skvelý! Už po prvom použití to sťahuje zápaly a hned som cítila rozdiel. Nevýhoda je, že si musím na jednom mieste držať 2,5 minúty, takže na celej tvári to dá zabrať:DD Ale stojí to za to:) Vyšlo ma to na  60 eur, ale neľutujem, že som si to kúpila:) Takže toto odporúčam. K tomu ako som raz spomínala je dobrá zinková masť a viaceré z Vás mi písali, že mi dakujú, že im to pomohlo.. A ešte beriem tabletky zinku:) Toť vše, čo teraz používam, takže odo mňa toľko:) Neviem, či som pomohla, ale snád:)









10 komentárov:

  1. Ahoj, no presne viem o čom hovoríš. Ja mám presne ten istý problém...puberta-tvárička ako bábätko a okolo tej 22-ky sa moja pleť totálne zbláznila a nič nezaberá...Tiež som skúsila kopu vecí od vody z mŕtveho mora, cez krémiky až po lieky od kožného. Jediné čo mi na chvíľku ako-tak pomohlo boli práve tie masti od doktora, ale tiež to nebolo dokonalé a nakoniec som mala pocit, že po dlhšom čase už ani to nezaberá. No takže sa tiež trápim, zakrývam, skúšam...Ale musím povedať, že na čistení pleti som ešte nebola, tak možno ešte to skúsim a tá vec za 60 eur vyzerá fajn, daj vedieť po dlhšej dobe, či účinkuje :)
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mala som podobné problémy a ešte stále sa mi občas stáva, že sa na tvári vyhádžem, mám kožu suchú ako sahara alebo červenú. Nepomohli lekári ani "babské recepty"...jediné čo mi ako tak pomáha je nemaľovať sa non stop. Všimla som si že v kuse používaš mejkapy.....skus La roche BB krém, alebo Avene puder a nič viac, možno ti bude koža dýchať a pomôže jej to, mne to pomáha :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám pořád celkem problematickou pleť a co hůř, dřív, když jsem si každý pupínek vždycky hned vymáčkla a ještě hezky rozďoubala, takže mi doteď zůstaly jizvičky na čele. Nikde na čištění pleti nebo něčem podobném jsem nikdy nebyla ale ten přístroj vypadá zajímavě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som to začala robiť naopak a oplatilo sa..
    prestala som používať výrobky na mastnú či zmiešanú pleť a vyberám si veci na normálnu až citlivú. pravidelne sa krémujem, ale nie ničím zmatňujúcim ani ničím príliš mastným, niečo medzi. a vieš čo? už len pred menštruáciou sa mi vyhodí nejaký ten "boľak" a inak super. práveže teraz- posledné dni- pozorujem šupinky, čo začalo viac mrznúť, takže ešte pridám nejaký olejček

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, ja mam 20 rokov a práve teraz som začala mat výraznejší problém s akné a suchou pleťou hlavne v zime. Posledných pár týždňov som zmenila stravu hlavne veľa zeleniny a ovocia nejem mastné a vyprážané jedlá a pijem veľa vody hlavne čistej vody a žihľavový čaj a badám výrazne zmeny na pleti takze som zástancom názoru ze krása ide hlavne z vnútra. Taktiež mi robí zle na pleť. Make up tak som ho takmer úplne vylúčila používam maximálne BB krém a dobrý výživný krém. ��

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lenka vykasli sa na tie vsetky kremiky a masticky a vodicky od koznych lekarov, ak to pomoze, tak iba nachvilu a vacsinou vsetky tie veci su agresivne k pleti. A ako ta citam uz dlho, tak si toho vyskusala az az.. To je normalne, vsak aj ja som toho poskusala dost, ale podla mna sa ti to vracia aj prave preto. A to som nemala na tvari par pupacikov ako ty, ale riadne vyhadzane hlavne lica a bradu.
    Skusala si pouzivat cisto prirodnu kozmetiku? Aby sa tu nepovedalo ze robim nejaku reklamu, kludne mi napis na FB a napisem ti konkretne znacky co pouzivam ja. No a okrem ineho, kup si arganovy olej! To je zazrak na plet a to fakt nekecam.. Samozrejme okrem ineho.. No a posledna vec, ked budes pouzivat vela veci na tvar, tiez to nerobi dobre. Hlavne tie vysusovacie vodicky a masticky od koznej. Aby si to moc neprekombinovala..
    Ada B.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoooj ahooj, pridám aj ja niečo z mojich skúseností. Snáď to niekomu pomôže alebo tebe Lenka.
    Ja som mala akné vždy, a rôzne formy aj tú ťažkú a preto som užívala hormonalne lieky určene priamo na akné. Výsledok bol fantastický ale nie na dlho. Asi 3roky som mala krasnu pleť ako detska prdelka. Bola som už zvyknutá na bezchybnú pleť, udržiavala som ju len klasikami od lekarky.
    Ale keď som to začala vynechavať, vždy sa mi vyhodilo veľke akne hlavne na brade a pod. Upresním že mám mastnú pleť. Všetky veci čo som používala od lekárky boli na vysušenie pleti a minimalizovanie mazu, kt. akne podoroval a vytvaral. Cez deň som preto používala hydratačný krem na pleť aby som nebola veľmi dehydrovana.
    Avšak,prestala som použivať všetky veci od lekarky (neda sa cely život dookola použivať mastičky, vodičky - všetko su to predsa farmaceutika a pravdupovediac aj riadne sračky) a asi mesiac si moja pleť robila čo chcela - ale skusila som zmenu kozmetiky (vždy som puživala la roche posay, biodermu...) - a hlavne! začala som používať hydratačný krém na mastnú pleť aj na noc, cez deň ostal hydratačny zmatňujúci. A musim povedať že to mi pomohlo najviac. Obyčajna hydratacia pleti aj cez noc. Nič viac. Preto sa mi teraz nerobia vyážky ( len výnimočne ). Ak by niekto chcel skúsiť fakt odporúčam krém na noc Eucerin Hydratačný nočný krém DermoPURIFYER aj keď viem, že už ťažko niečomu veriť, keď človek vyskúša takmer všetko na svete na to blbe akné a nič poriadne nezaberá.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zinkovou mast používám od Uriage a je skvělá! :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Leni a kde si prosím ťa kúpila ten prístroj ?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Fiha, ja chodím k primárovi na kožnom a akneroxid mi dal maximálne na chrbát, na pleť na tvár mi to moc neodporučil, je v tom vraj dosť agresívna kyselina aj keď toto je ešte slabšia varianta. Aj som raz dala na tvár a hneď som to zotrela, začalo to nepríjemne štípať, a ešte mi hovoril, že to robí fľaky. Proste na noc si mám dávať biele pyžamo a vlasy v cope aby som ich od toho tiež nemala odfarbené, na chrbte som spozorovala biele miesta akoby to odoberalo aj trošku pigment...nehovorím ale, že to je na 100%, nie som kožná. Eryfluid mám tak isto a ted je fajn. Ten prístroj musím pohľadať, to ma celkom zaujalo.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...