Everyday tattoo

Čaute!
Dnes som tu s príspevkom o tetovačkách:) Určite ste si všetci všimli na internete, že je veľký boom, ked sa jedná o tieto "nálepky na telo". Presne ten týždeň, ked ma z Everydaytattoo oslovili, som si prezerala ich stránku, že si nejaké objednám, ale predbehli ma:D
Kedže ja som proti tetovaniam, vôbec sa mi nepáčia a nikdy by som si na telo nič nedala vytetovať, príde mi to ako dobrá alternatíva:) Akurát sa mi vdaka týmto tetkám potvrdilo, žeby som si nechcela dať spraviť reálne, a ked už niekde, tak na nejakom neviditeľnom mieste, kedže v robote sa mi na to všetci pozerali a necítila som sa dobre:D Hlavne s hviezdou, ktorú som mala na zápästí, som nachytala veľa kamošiek, že som sa dala tetovať, lebo to vyzeralo reálne:D (Potetkovala som aj Ega, počas našej tetovacej seansy:D)

Na ich fb stránke je milón variant a obrázkov na tieto krásne tetovačky, tak stačí si ich iba prezrieť. Cena je do 9 eur, čo sa určite oplatí a vydrží to viac ako týždeň:) kuk ich instagram:.

Čo hovoríte na také tetovačky vy? Páčia sa Vám?:)


















12 komentárov:

  1. Vypada to moc hezky :-) Pripomina mi to detstvi s tetovacky ze zvykacek :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež by som si v živote nedala nič vytetovať a tá hviezdička naozaj vyzerá reálne;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš úžasnú sukňu na tých fotkách! a tetovačky vyzerajú veľmi pekne, ako alternatíva skutočného je to celkom fajn. :) hlavne na leto. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky! :) A na leto sa mi takáto alternatíva veľmi páči! :) Tie zlaté sú čisto také k letným outfitom, na festivaly a táák :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. https://www.facebook.com/160548187306593/photos/a.160553037306108.33187.160548187306593/998462800181790/?type=1&theater
    ...podobá sa na teba :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no tu hviezdu by som veru aj ja uverila, že je reálna :D mne osobne sa aj trvalé tetovania páčia na osobne s myslím, že také sa nehodia každému a hocikam.... preto je podľa mňa toto lepšia alternatíva a hlavne to možno pomôže k tomu, že človek uvidí ako by na ňom mohlo vyzerať to reálne :) ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta sukně je úžasná! :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lak na nechtoch je z pupy? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tie zlaté sú super :)

    http://victoriamerlot.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...