All I need is love and Daniel Wellington watch:)

Ahojte! Neviem či ste si všimli, ale momentálne je veľký boom , čo sa týka týchto Wellington hodiniek:) Som veľmi rada, ked mi napísali, že chcú so mnou spolupracovať. Najprv som tú značku nepoznala, a ked som si prečítala mail, predstavila som si nejaké hrozné hodinky:) Naopak, bola som veľmi milo prekvapená a nevedela som sa rozhodnúť, ktoré si vybrať! Ani som nevedela, že sú aj vo svete také populárne (na instagrame majú cez 720000 followerov a prekrásne fotky s hodinkami z celého sveta). Tie fotky som videla až po tom, ako som si hodinky objednala a vyzerajú naživo oveľa krajšie ako na stránke. Takže teraz by som si určite objednala ružovo-bielo-modré:) Prišli mi domov za necelý týždeň a sú úplne skvelí.♥ Už aj moja sestra a mamka si brúsia zuby, takže budeme asi wellingtonova rodinka:) 
Ak by ste sa chceli na ne pozrieť bližšie, tu je link na stránku: 
Mám pre Vás aj zľavový kód, ak by ste si ich chceli objednať a hodinky potom vyjdú na nejakých 100 eur, čo nie je podľa mňa veľa:) 
Kód: 1501lenkabrisiakova 

Je to pekný darček aj na Valentína si myslím:) Čo hovoríte na takéto hodinky? Páčia sa Vám?











6 komentárov:

  1. Jsou krasne, me se moc libi ty klasicke cerne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. joj preco si si takto vybralaa :///

    OdpovedaťOdstrániť
  3. http://sonaskoncova.sk/2015/02/daniel-wellington-watches.html ,aj skoncovu oslovili :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsou opravdu krásně! :) Velice elegantní a přitom prosté. :)
    give away Budu moc ráda, když se zúčastníš :).

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...