Zhrnutie týždňa

 Halo halo! Minulý týždeeň tu zhrnutie nebolo, tak to musím napraviť:) Čo som robila?
Užívala si voľno, pretože som tento týždeň nepracovala:) Juchuu. V stredu som bola na dermabrázií, takže som celý deň nemohla nikam vyjsť, lebo som vyzerala hrozne:) Konečne som si našla čas na stretká s kamoškami, ako s Julkou, Sedláčkou, mišiačikom. Fotila som s Kikuškou.Bohužial sa mi pokazilo auto, odišli mi celé brzdy, takže som odkázaná chodiť pešo a busmi. (Ja autobusy neznášam, pretože z nich mám iba zlé skúsenosti a trochu sa bojkám). Bola som aj u babky s ocom a robila u nich najlepšie fašírky z ovsených vločiek..určite tu dám recept:) Snažím sa cvičiť, takže chodím na zumbu, alebo cvičím doma a do toho som začala chodiť opäť do infrasauny:) Dnes som bola u mojej nevestičky a vyberali sme  svadobné oznámenia a nejaké veci o svadbe sme riešili:)
inak... Strašne sa mi zhoršila pleť, takže som si objednala nejaký prístroj s modrým svetlom..má mi to dojsť zajtra, tak som veeeľmi zvedavá!
A čo vy? Ako ste prežili víkend?:) XOXO


Ešte fotka z leta
Kávička s Eguškom♥

ŕetízky

Pri tomto ja stepujem:)

tbt ked som mala lesklé vlasy:D

Pri tejto fotke som sa do Eguška zamilovala pred 8 rokmi:)

Kikušik a raňajočky



Prvýkrát v živote som vyskúšala šafránové rizoto a bolo dokonalé!!




Konečne pomelo !!!♥♥

Julinka

Mišiačik:)

Časy, ked sme boli gazelky:D

Mňam!


Tak som si včera piekla:)
Konečne som dúfala, že sa dočkám nejakých normálnych fotiek z Číny, no namiesto toho mi poslali tieto pyžamové, ktoré sú mi na houby a  vyzerám na 5:D Aspoň sa možte zasmejkať:) Ked si odmyslíte tie pyžamá a nás, všimnite si, aké tam majú krásne pozadia v štúdiách:)










28 komentárov:

  1. Ahoj :) mam na teba tak prosbu :D cez leto som si kupila tie kozenne kratase s vysokym pasom, co som videla na par fotkach aj u teba. Ale nam problem ako si ich obliect :/ neviem k tomu doladit vhodny outfit :D ty ich nosis k comu? mohla by si mi napisat par tipov? za odpoved vopred ďakujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj:) Tak ja ich nosím hlavne ku crop topom, alebo ked si dam nejaky kratsi svetrik k tomu:) a bud si dam nejake tenisky, alebo opatky, alebo kanady:) Ja ich nosim na rozne sposoby, stale inak..tie kratasy su univerzalne, cize ku vsetkemu vyzeraju dobre:)

      Odstrániť
  2. Ach, Leni <3 ty jsi prostě nejkrásnější žena na světě! Uplně se tady kochám! Na těch pyžamových fotkách vypadáš jako panenka, je to nádhera! Mám moc ráda tyhle tvoje shrnující články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale čo ty si!!♥♥ Zbožňujem ťa za tie tvoje komentáre, lebo mi stále dvihnú náladu!!:-** Dakujem Domi!!

      Odstrániť
  3. krásne fotky! a náhodou aj tie v pyžamách sú super a pozadia majú naozaj perfektné!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééj pomelo, hneď by som si dala! A tie pyžamá sú vtipné, ale strašne sa mi páči tá fotka s modrým mozaikovým pozadím a farebnými pyžamami, taká veselá rozkošná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To pozadie sa aj mne veľmi páčilo:) Je také veselé ako hovoríš:)

      Odstrániť
  5. ahoj, ja by som poprosila nejake rady na tvar..:( rovnako ma trapi akne..:-( aj ked mam uz 24...+ked cvicis, dodrziavas aj nejaku tu stravu pri tom,aby bol 100% efekt? vdaka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pridám niečo o akné tento týždeň:) A snažila som sa jesť zdravšie:) Hlavne viac ovocia a zeleniny:)

      Odstrániť
  6. Mňaaam pomelo je TOP :) pyžamové fotky sú zabité :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prekrásne fotky! :) Na tek prvej si nádherná - krásna sukňa :)) A všetky sú super :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skúšala si piť žihľavový čaj? ja som sa tomu smiala, že ako mi môže taký čaj zlepšiť pleť a 3týždňoch mám krásnu pleť nikdy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Suhlasim. Zihlavovy cajik posobi priazdnivo na plet, nechty a vlasy :) ... Kremy, masky, pilingy a ostatne srandy su len povrchove. Ak mas problemy s pletou opakovane, co mas, tak ti nepomoze ani krem za tisic €. Treba to vyliecit "zvnutra". Skus si kupit sypany zihlavovy caj v tych specialnych obchodoch (maju ho aj v Hypertescu) a uvidis ako sa ti polepsi :)

      Odstrániť
    2. Dakujem dievčatá, určite si ho pôjdem kúpiť! Dakujem za tip!:-*

      Odstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tie pyzamkove fotky su kraasne a ty este krajsia ! Uplne rozkosna si :) tie samotne pyzama su uz horsie :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha:DD sú pekné pyžamká, a potom je tu toto:DD A dakujem:-*

      Odstrániť
  11. Krásna si na tych pyžamkových fotkách naozaj vyzeráš ako bábika:) ani by som ťa nespoznala a to šafránové rizoto musím vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem zlatušik!!:) A rizotko určite vyskúšaj!:)

      Odstrániť
  12. práve raňajkujem pri teleráne a rosnička tam má taký istý pipitovo-károvaný šál ako te..hneď som si na teba spomenula :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Lenka si krasna fakt, podla mna si taky mix Candice z VS a Penny z BBT :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha:) penny sa mi nepáči, takže nie som nadšená, ked ma k nej prirovnávajú, ale tou Candice si si šplhla:):-*

      Odstrániť
  14. Lenik, nechceš natočiť nejaké video? som presvedčená, že nie som jediná kto by sa naň tešil :)
    A neplánovala si niekedy ísť na nejaký casting do Fashion Tv? či už na post moderátorky alebo nejaká face of fashion a pod.? Neskutočne by si tam pasovala!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Plánujem niečo natočiť už 2 týždne, ale stratila som nabíjačku od foťáku:D Ale snad sa mi zajtra podarí a pridám niečo:) Máš aj nejaký tip na video?:)

      Odstrániť
    2. Tak napríklad by si mohla odpovedať na nejaké otázky od nás čitateľov, alebo urobiť nejaký vlog z dňa, alebo opäť niečo o aktuálne pleťovej a dekoratívnej kozmetike ( tej nie je nikdy dosť) (https://www.youtube.com/watch?v=o5G61fJhf5g ; https://www.youtube.com/watch?v=i268BGEP0H8; https://www.youtube.com/watch?v=FI9tHQjVLaI; https://www.youtube.com/user/ACupOfStyle/videos ; a podobné )

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...