Throwback thursday

Štvrtky sa nesú v zmysle : tbt, alebo throwbackthursday, kde sa zaspomína na nejaké veci z minulosti.  Ja by som si zaspomínala na Čínu. Už som doma presne 2 mesiace. A pripadá mi to ako večnosť. Tento výlet bol tak jedinečný, že na neho nikdy nezabudnem.
Aj ked som zo začiatku bola v "depke", že tam nechcem byť, že už to nie je pre mňa, že som na to stará a chýba mi Ego a rodina:DBol to ťažký začiatok sa tam aklimatizovať, pretože kvôli tomu, že som 3 dni cestovala a poriadne som nespala, nejedla, a hned som z letiska mala kastingy, tak som prevracala 3 dni. Modelingový svet je dosť tvrdý a nikto sa s Vami nemazná. Ked som fotila polaroidy po tých 3 dňoch, kedy som vracala a vyzerala otrasne, bolo mi tak zle, že som počas polaroidov plakala a oni sa ma ani len nespýtali, či som v poriadku. Musela som sa držať steny, lebo som len tak tak, že neodpadla..A takéto fotky potom používali:D Museli byť krásne:D Asi po 2 týždňoch som si tak zvykla, že som si nevedela predstaviť, žeby som mala odísť domov.
Mám naozaj štastie na skvelých ľudí okolo seba, čo ma nesmierne teší. Priateľov si nesmierne vážim a hlavne také pravé kamarátstva, preto sa na takých ľudí dosť pricucnem:D Až časom zistíte, že niekedy Vám človek, ktorého poznáte 2 mesiace, dá viac, ako "kamarát", ktorého poznáte odmalička. Ale to už je iná kapitola:)
Milujem všetko čínske. Oblečenie, sladkosti, pečivo, Wallmart, už aj ten čínsky jazyk Vám nepríde taký otravný, ako na začiatku. Najviac mi chýba sweet potato chips, to bola najlepšia vec na svete. A kedže bola sezóna pomela, nič iné sme nerobili každý deň, iba sedeli v obývačke a lúpali pomelo:) Ked som si ho včera lúpala doma, hned som mala úsmev na tvári:) (V Tescu stojí 0,69 centov!)
Jediné, čo sa mi nepáčilo, bol ten trend prehnane chudých modeliek. Ja si myslím, že som taká normálna..boli časy, ked som bola vychrtlinka aj ja, ale už to tu dávno nie je:D Ked som prišla do Číny, povedali mi, že som tlustá. Ked Vám neustále hovorí niekto, že ste tlustá a nebudete pracovať, musíte chudnúť..nakoniec skončíte v izbe s plačom.. Podľa mňa to je hrozné. Bola som až tak v strese, že som schudla na 49 kíl. Napriek tomu som bola stále tlustá:D (Len pre zaujimavosť, moja spolubývajúca mala 21 rokov- 43 kíl pri výske 171 cm- toľko som mala asi ked som mala ja neviem 14?:D) Ked som videla, ako všetky diétujú, až som bola smutná za nich:D Ked som spomenula, že mám rada sladkosti a mekáč a podobné veci, hned ma osočili, že to je vražda a ako také môžem jesť a bla bla:D (Vtedy som si myslela, že my si rozumieť nebudeme:D Nakoniec som ich všetky naučila, aké sladkosti a čo všetko je dobré, tak pod mojím vedením začali jesť aj sladkosti a iné blbosti:D)



Samozrejme, ked Vám niekto neustále hovorí, že ste tlustá, je to dosť na psychiku a človek by sa zcvokol:) Lebo z vody sa žiť nedá:D Tak som si z toho začala robiť srandu, že ja som "curvy" a ostatné sú anorektičky a niekto musí mať trochu cici a rici:D Moja obľúbená fráza z Nicky Minaj Anaconda- fuck that skinny bitches... bola moja najobľúbenejšia:D
Až tam som si začala vážiť samú seba a povedala som si, že dôležité je,čo chcem ja a ak budem chudnúť, tak z vlastného presvedčenia a nie, že ma niekto nasilu núti:) Pracovala som napriek tomu, či som bola "tlustá" alebo chudá..tam ide hlavne o pózy, tvár a chôdzu pri prehliadkach, a všetko v jednom. Ale tak čo už narobíme:) Aj takýto je svet modelingu. Aspoň viem, prečo modelky začnú fetovať:DD haha

Ešte ked si zaspomínam, čo mi všetko chýba, tak okrem ľudí sú to tie stánky na ulici, kde Vám spravia úžasné tofu a mäsko, neskutočne šialené diskotéky, to, ako sme sa večer vybrali vlakom do Shanghaia na párty a cestou naspäť spali na stanici:D.  Chýbajú mi 6 hodinové kávy s Julinkou v Starbuckse a moja Cafe Mocha.(Majú ju teraz v Tchibe a som závislá!). Chýbajú mi tie večery, ked sme s dievčatami sedeli v obývačke a rozoberali všetko možné aj nemožné, pozerali Priateľov, tancovali, hlavne twerkovali:D, cvičili jógu a rôzne iné veci. Chýba mi aj to, ako sme boli hviezdy pre číňanov, ktorí si nás stále fotili:D, tie lacné veci, moje dračie ovocie, sladkosti,...

Neustále si pozerám fotky odtiaľ a mám slzičky v očiach, ked som predstavím, že už je to iba minulosť a už sa to nebude nikdy opakovať. Viem, že sa s dievčatami stretnem, ale už nikdy nebudeme všetky spolu na tom istom apartmáne, v tom istom meste, lebo to by bolo asi nemožné:/
Som však rada, že mám aspoň zážitky, ktoré mi nikto nezoberie a som za ne nesmierne vdačná, že som takéto niečo mohla zažiť:) Video z Číny tu:
Uf, trošku dlhý článok, snád som Vás neznudila:D Máte aj vy nejaké zážitky, ku ktorým sa neustále radi vraciate v spomienkach?:)




















































































14 komentárov:

  1. Veľmi pekný článok Lenka:) Ja som bola toto leto vyše 3 mesiace v Anglicku na prekrásnom mieste, kde som spoznala množstvo úžasných ľudí, z ktorých viacerí - presne ako píšeš - mi dali viac ako iní za iks rokov. Úplne rozumiem, ako sa cítiš, tiež by som niekedy najradšej vrátila čas, ale som si istá, že množstvo krásnych vecí nás ešte len čaká...:) **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to dufam!!:) Drzim nam palce na nové a krásne zážitky:)

      Odstrániť
  2. mas pravdu.. niktori ludia daju cloveku viac aj za mesiac ako niektori za 10 rokov:) ja si Ta pamatam zo strednej s partiou dievcat, vyzerali ste ako fajn vesela partia, no na Tvojom blogu ich tu už moc nevidim..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja si Ťa takto pamatám Lenka :) a tiež som sa už viackrát chcela opýtať či už niesi kamoška s Miškou Kovalcikovou....občas sa tu na blogu objaví fotka s Tvojimi kamoškami ale ona tam vždy chýba..hm? :) je to taká bulvárnejšia otázka ale vidíš že aj toto trápi Tvojich čitateľov ;)

      Odstrániť
  3. Super článok Lenka, dobre sa to číta, napíš ešte niečo z Tvojich ciest. čo Ťa prekvapilo - v dobrom, čo pohoršilo.....držím Ti palce, aby si starých priateľov nestratila a našla kopec nových, ktorí Tvoj život obohatia....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite tu nieco takéto ešte bude:) A dakujem:)

      Odstrániť
  4. Lenks vobec si ma neznudila prave naopak!milujem tvoj blog!!!:-*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Si krasna Lenka, strasne mi pripominas Penny z Big bang theory, ale to uz si urcite pocula :D :)) inak mas nejaky oblubeny parfem? Urcite by nas potesil taky parfemovy prispevok :) Nina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počula som to už veľmi veľakrát, ale neteší ma to, pretože sa mi penny vôbec nepáči:) A o parfémoch som písala o príspevok nižšie:) A dakujem:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...